Erkekler sağlıklı kalmak için bu besinleri yemeli

Erkeklerin vücutları biz kadınlardan biraz daha farklı çalışıyor ve zaman zaman daha farklı sağlık sorunları yaşayabiliyorlar. Hastalıklardan korunmak, fit ve sağlıklı kalmak için erkek beslenmesinde bazı gıdalardan vazgeçmemek gerek...

03 Ocak 2019, Perşembe 14:19 Son Güncelleme:
A A
KIRMIZI ET

KIRMIZI ET

Kırmızı et vücut direncini arttırmasının yanı sıra enfeksiyonları hızlı bir biçimde iyileştirme özelliğine sahip.


FASULYE

FASULYE

Günlük hayatta sıklıkla tükettiğimiz fasulye diyabet ve çeşitli kalp hastalıklarına karşı koruma görevi üstleniyor.

YULAF

YULAF

Kan şekerini düzenleyen yulaf diyabet ve kalp hastalıkları riskini azaltıyor.

KIRMIZI BİBER VE DOMATES

KIRMIZI BİBER VE DOMATES

Kırmızı biber ve domates gibi ürünleri sıklıkla tüketerek kalp krizi riskinden uzak durabilir, güçlü C vitamini içeriğiyle bağışıklık sisteminizi güçlendirebilirsiniz.

YAĞLI BALIK VE KABUKLU DENİZ ÜRÜNLERİ

YAĞLI BALIK VE KABUKLU DENİZ ÜRÜNLERİ

Balığın insan vücudu için birçok faydası bulunuyor. Balık ve kabuklu deniz ürünlerinin faydaları arasında kolesterolü ve kan basıncını düşürmesi, saç dökülmesini önlemesi gibi faydaları bulunuyor.

FINDIK

FINDIK

E,B vitamini ve magnezyum açısından zengin bir besin türü olan fındık kalp sağlığını koruyor.

FAST FOOD'DAN UZAK DURUN

FAST FOOD'DAN UZAK DURUN

Çocuk, kadın, erkek fark etmeden uzak durmamız gereken besinler fast food ürünleri. Yüksek yağ ve tuz içeren bu ürünler erkeklerde de kalp damar hastalıklarına ve obeziteye yol açıyor.

Sıradaki haber yükleniyor...
SIRADAKİ HABER Bitkisel beslenmek ne kadar yararlı? Bitki bazlı hamburger sağlıklı mı?