Erkeklere göbek eritme için 10 altın tüyo

Göbek eritme erkeklerde kadınlara nazaran daha zor olabiliyor. Bunun nedeni, kadınlara göre daha az hareket etmeleri ve daha yağ ağırlıklı beslenmeye yönelik olmaları gösterilebilir. Erkeklerde göbek eritme kürü gibi çözümlere yönelmek, göbek eritme hareketleri kadar etkili olmayabiliyor. Bu durumda sporsuz göbek eritmek hayli zor bir hal alıyor. Göbek eritmek için ipuçları arayanlara, altın değerinde öneriler hazırladık.

15 Ağustos 2020, Cumartesi 13:07 Son Güncelleme:
YAZI BOYUTU
Abone Ol Google News
 Sağlıklı yağları tüketin

Sağlıklı yağları tüketin

2007 yılında Wahington Üniversitesi’nden araştırmacılar American Journal of Clinical Nutrition dergisinde yayımlanan bir makalede; sağlıklı yağ asitlerinin metabolizmayı koruduğunu ve özellikle göbek bölgesi gibi bölgelerde biriken “eski” yağ depolarını yakmak için yeni yağlara ihtiyaç duyulduğunu belirtmişlerdir. Artık gönül rahatlığı ile söyleyebiliriz ki sağlıklı yağlar kilo vermeniz için size yardımcı olabiliyor. Bunun için zeytinyağı ve tereyağını abartıya kaçmadıkça gönül rahatlığıyla tüketebileceğiniz gibi avokado ve kuruyemiş gibi ürünlerden de yararlanabilirsiniz. 

 Ağırlığa ağırlık verin

Ağırlığa ağırlık verin

Spor salonuna yeni başladıysanız ve yağ oranınız biraz yüksek ise, özellikle göbek bölgenizde göbek eritme ile ilgili problemler yaşıyorsanız genellikle antrenörlerin de yönlendirmesi ile çok fazla kardiyo egzersizi yapıyorsunuz. Kardiyo size sadece hareket halindeyken kalori yaktırır. Oysa ağırlıkla ayakta sabit durduğunuzda bile yağ yakarsınız. Plank yaparken ayaklarınıza ağırlık bağlayın ve o şekilde durun, kendinizi çok daha zorladığınızı farkedeceksiniz. Elveda yağlar. 


 Esnemeyi atlamayın

Esnemeyi atlamayın

Ulusal Kalp, Akciğer ve Kan Enstitüsü, stretching egzersizleri ile saatte 180 kalori yakılabileceğini bildiriyor. Aynı zamanda antrenman programlarınıza stretching egzersizleri eklediğinizde daha esnek olursunuz ve daha verimli bir antrenman geçirirsiniz. Özellikle yanlar, gövde katmanları ve sırt bölgesi dahil olmak üzere karın bölgesindeki yağları yakmanıza yardımcı olabilecek belirli esneme hareketleri vardır. Vücudunuzdaki oksijen akış miktarını artırmak için esneme egzersizleri esnasında derin nefes almaya odaklanmak gerekiyor.

 Spor salonu rutininden korkmayın

Spor salonu rutininden korkmayın

Hareketinizi arttırmak için gitmekten üşenmeyeceğiniz bir spor salonuna yazılın. Spor salonları aynı zamanda sosyal ortamlardır yani iş çıkışı kafanızı dinlendirirken kas kitlenizi de arttırabilirsiniz. Ya da sevdiğiniz müzik eşliğinde sahil kenarında tempolu yürüyüşler yapabilirsiniz. 'Spor salonuna ayak uyduramam, verdiğim paralar boşa gider' diye korkmayın. Bunun için evinizin ya da işinizin yakınlarında bir spor salonu seçin. 

 Göbek eriten kürlere şans verin

Göbek eriten kürlere şans verin

Malzemeler

  • 1 adet limon
  • 250 gram yoğurt
  • 4 dal maydanoz
  • 4 dal dereotu
  • Göbek eriten yoğurtlu kür yapılışı

Maydanoz ve dereotlarının hepsini bir kaba ince ince kıyın. Limon suyunu ve 250 gram yoğurdu da ekleyip karıştırın. Haftada en az 2 kez bu kürü uygulayın. Gece uyumadan 3 saat önce tüketmeyi unutmayın.

Karın şişirme egzersizi

Karın şişirme egzersizi

Her sabah uyandığınızda camınızı açın temiz bir havada 30 kere karnınızı şişirerek derin bir nefes alın, 2-3 sn. burundan aldığınız bu nefesi tutun, sonra yavaşça burun ya da ağızdan, soluduğunuz nefesi bırakın. Aynı uygulamayı akşam yatmadan öncede 30 kere tekrarlayın. Masa başında ofis ortamındaysanız arkanıza yaslanmadan karnınızı içeri çekin, göğsünüzü öne doğru bırakın, oturabildiğiniz kadar her gün bu pozisyonda çalışın.

 Su içmek susamayı beklemeyin

Su içmek susamayı beklemeyin

Mutlaka her gün 2 litre suyunuzu için. Suyun metabolizma hızını arttırma ve toksinleri vücuttan atarak organların daha iyi çalışmasına yardımcı olma gibi mükemmel özellikleri vardır. Yağ yakarken ihtiyaç duyacağınız suyu içmek için susamış olmayı beklemeyin.

 Protein tüketin

Protein tüketin

Protein bu sayede daha uzun süre tok hissetmenizi sağlar, gün içerisinde daha az yiyecek tüketerek daha fazla kalori almanızı engeller ve yakılması en son tercih edilen besin olduğu için vücudunuzu yağ depolarını enerji olarak kullanmaya ve yakmaya teşvik eder. Bu sebeple mutlaka her gün protein oranı yüksek öğünler tüketin!

Yağ yakıcı baharatlardan faydalanın

Yağ yakıcı baharatlardan faydalanın

Kimyon, anason, karabiber, zerdeçal, rezene, tarçın, zencefil, melisa, papatya, fesleğen, kekik, biberiye, nane, kırmızı pulbiber, sumak en iyi yağ yakıcı baharatlardır. Vücuttaki ödem, toksin atılmasına yardımcı olurken göbek ve bel çevresindeki yağların yakılmasını sağlar. Salata, çorba, sebze veya et yemeklerinizde tuz yerine yağ yakıcı baharatlar kullanmanız hem sizi kilo almaktan koruyacak hem de göbeğinizden kurtulmanızı sağlayacaktır. Örneğin, her gün zencefil çayı içerek vücutta yağ yakım metabolizmasını hızlandırıp göbek eritebilirsiniz.

Bu Video
İlgini
Çekebilir
Sıradaki haber yükleniyor...
holder
SIRADAKİ HABER Ofiste çalışanlar için oturarak kilo verme tüyoları