Etkisine inanamayacaksınız! Acıktığınızda nane koklayın

Birtakım ipuçlarını kullanarak hızlı ve etkili bir şekilde kilo verebilirsiniz! İşte kilo vermenizi sağlayacak o yöntemler...

14 Mart 2019, Perşembe 13:08 Son Güncelleme:
A A

Araştırmalar, yiyecek günlükleri tutan insanların tutmayanlara göre yüzde 15 daha az yemek yediğini ortaya çıkardı. Bu nedenle yediklerinizi kaydetmek, kilo vermeniz için son derece etkili bir yol. Gün içinde neler yediğinizi görmek, sizi bir sonraki öğüne psikolojik olarak hazırlar.

SUYU MERKEZE KOYUN

SUYU MERKEZE KOYUN

İlla aromalı bir şeyler içmek istiyorsanız bunun için kahvaltıda taze sıkılmış portakal suyundan faydalanın. Ancak 1 bardaktan fazla içmeyin. Günün geri kalanında bolca su tüketmeye özen gösterin. Düzenli olarak içilen su, açlık hissini bastırıp kalori alımını azaltır.

ÜÇ LOKMA DAHA AZ YİYİN

ÜÇ LOKMA DAHA AZ YİYİN

Her öğünde 3 lokma daha az yemek yemeye özen gösterin. 3 lokma gibi gözükse de aslında bu kalori oranını yıl ile çarptığınızda bolca kalori kazancı etmiş olacaksınız. Böylelikle çoğu insanın yılda aldığı 2,3 kilo size yanaşmayacak.

ACIKTIĞINIZDA MUZ, ELMA VEYA NANE KOKLAYIN!

ACIKTIĞINIZDA MUZ, ELMA VEYA NANE KOKLAYIN!

Chicago'daki Koku, Tat Tedavi ve Araştırma Vakfı'nın Nörolojik Direktörü Alan R. Hirsch, bu yöntemi 3 bin gönüllüyle denedi. Araştırmaya katılanlar her acıktığında bu ürünlerden birini koklayıp beslenmelerine de dikkat ederek yılda yaklaşık 10 kilogram kaybettiler.

AKŞAM YEMEĞİNİZİ MAVİ TABAKLARDA SERVİS EDİN

AKŞAM YEMEĞİNİZİ MAVİ TABAKLARDA SERVİS EDİN

Mavi renk, iştah kesici işlev görür. Öyleyse mavi tabaklarda yemeğinizi servis edebilir, masanıza mavi masa örtüsü serebilirsiniz. Buna karşılık yemek alanlarınızda kırmızı, sarı ve turuncudan kaçının. Araştırmalar bu renklerin yemek yemeye teşvik ettiklerini söylüyor.

2 SAATTE BİR 5 DAKİKA YÜRÜYÜN

2 SAATTE BİR 5 DAKİKA YÜRÜYÜN

Bütün gün masa başında mı oturuyorsunuz? Her 2 saatte bir 5 dakikalık bir tempolu yürüyüş, günün sonunda 20 dakikalık ekstra bir yürüyüşe katlanacaktır. Böylelikle günlük hareketinizin bir kısmını daha ofisteyken gerçekleştirmiş olacaksınız.

Sıradaki haber yükleniyor...

Kişisel verilere ilişkin aydınlatma politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için Kişisel verilere ilişkin aydınlatma metnimizi inceleyebilirsiniz.