Evde spor yapmanızı sağlayacak 6 motivasyon önerisi

Corona virüs salgını nedeniyle tüm dünya sosyal izolasyonda. Yani herkes eve kapanıp salgının daha fazla kişiye bulaşmasını engellemek istiyor. Bu süreçte spor salonları da geçici olarak kapatıldı. Şimdi yapılması gereken ise evde spor yapmak. Evde spor yapmak çoğu insan için sıkıcı gelebilir ancak vereceğimiz motivasyon önerileriyle evdeyken de fit kalmanızı sağlayabilirsiniz. İşte evde spor yapmanızı sağlayacak 6 motivasyon önerisi.

20 Mart 2020, Cuma 14:45 Son Güncelleme:
YAZI BOYUTU
Abone Ol Google News

Evde antrenman yapmak için motivasyonunuzu toplamanız biraz zor olabilir. Özellikle de etrafta dikkatinizi dağıtan onlarca şey varken. Ancak spor salonlarımız kapandı ve evde spor yapmaya devam etmek zorundayız. Şimdi evde egzersiz için motivasyon zamanı. İşte size için en iyi motivasyon tüyolarından bazıları.

1- Program hazırlayın ve ona sadık kalın

1- Program hazırlayın ve ona sadık kalın

Motive olmanıza ve düzenli çalışmanıza yardımcı olabileceğinden evde kaldığınız süre boyunca yapacağınız bir program oluşturun. Herhangi bir nedenden ötürü bir antrenmanı kaçırdıysanız cesaretiniz kırılmasın. Kendiniz için belirlediğiniz plana sadık kalmak için çaba sarf edin. Antrenmanlar için ilham almak istiyorsanız evden yapılabilecek egzersizler listesine bir göz atın.

2- Sanal bir topluluk bulun

Spor salonuna gidemeyen ve evde spor yapmaya çalışan tek kişi siz değilsiniz. Egzersiz yapmak için bir fitness uygulaması kullanmak, hedeflerinize doğru ilerlediğinizden emin olmak için sizi motive edebilecek ve sizinle benzer düşünen insanlardan oluşan büyük bir topluluğa erişmenizi sağlayacak. Telefonunuzun uygulama listesine göz atmanızda fayda var. İpuçlarını ve başarılarınızı paylaşmak motive olmanıza yardımcı olabilir.

3- Hedefler belirleyin ve kendinize ödül verin

3- Hedefler belirleyin ve kendinize ödül verin

Hedef belirlemek, motive olmanızı ve ilerlemenizi sağlamanın harika bir yolu. Maksimum başarı için daha büyük, başarılarınızı daha sık kutlayabilmeniz için daha küçük hedefler koyun. Daha zorlu antrenmanları tamamladığınızda veya hedeflerinize ulaştığınızda küçük ödüllere izin vermek evde spor yapmanızı daha keyifli kılar.

4- Çeşitlendirin

Motivasyonu kaybetmenin en kolay yollarından biri, antrenmanlarınızın sıkıcı veya monoton olması. Çeşitlilik, uzun vadeli bir fitness rejimine bağlı kalmanın anahtarı. Telefondaki bir egzersiz uygulamasının tavsiyelerini kullanmak, egzersiz programınızın çok çeşitli olmasını ve en iyi sonuçları almanızı sağlayabilir.

5- Müzik aç

5- Müzik aç

Müzik ruh halinizi canlandırmak için en iyi yol. İyimser, hızlı tempolu müzikler ve ilham verici şarkılar sizi motive etmeye ve egzersiz havasına sokmaya yardımcı olabilir. Çalma listenizi sık sık güncellemek ve yeni şarkılar eklemek egzersiz motivasyonunuzu koruyabilir.

6- Spor kıyafetlerinizi giyin

Doğru müziğin yanı sıra, spor kıyafetlerinizi giymek motivasyonunuzu, zihniyetinizi ve ruh halinizi önemli ölçüde değiştirebilir. Sabah ilk iş spor kıyafetlerinizi giyin. Müziği de açtığınızda spor yapmamak için ortada hiçbir nedeniniz kalmaz. Özellikle home-ofis tarzında bir çalışma sistemine geçtiyseniz, spor kıyafetlerinizi giymemeniz için hiçbir neden yok. Böylece gün sonuna kadar egzersiz yapma olasılığınızın daha da yükselir.

Bu Video
İlgini
Çekebilir
Sıradaki haber yükleniyor...
holder
SIRADAKİ HABER Evde kalan komşularına balkondan spor yaptırıyor