Facebook yeni alışveriş özelliklerini test ediyor
Facebook, alışveriş bağımlılarını çok mutlu edecek iki yeni özelliğini teste soktu
Sosyal medya devinin yeni özellikleri, Facebook içinden alışveriş yapmayı çok kolaylaştıracak. Canvas isimli ilk özellik, Facebook reklamlarını interaktif alışveriş sayfasına çevirecek. Böylece kullanıcılar reklama tıkladılarında açılan mobil sayfa kullanıcılara ürünlerin rengini, boyutunu, özelliklerini değiştirmek ve yeni fiyat teklifleri alıp sipariş verme imkanı sunacak. Böylece örneğin, beğendiğiniz bir tişörtü sipariş verirken rengini ve boyutlarını değiştirip seçim yapabileceksiniz. Canvas sistemi tüm ürünlere uygulanabilecek.
Testine başlanan ikinci özellik ise Facebook’un Favori sayfalar başlığının altında Alışveriş sayfasının da yerleştirilmesi ve kullanıcının bu sayfa içinde kendi favori tercihlerine göre ürün araması yapabilecek olması. Böylece ilgilendiği konular hakkında ürünlere ulaşması daha kolay olacak. Kısacası, Facebook’ta alışveriş yapmak artık çok daha kolay olacak. Kullanıcılar alışverişi, Facebook’a tanımladıkları ödeme sistemi üzerinden yapabilecekleri için, satıcının web sayfasına gitmek zorunluluğu da ortadan kalkacak. Facebook ücreti sizin kartınızdan tahsil edip ücreti satıcıya gönderecek. Satıcı da ürünü, Facebook’un ona bildirdiği adresinize postalayacak ve bu sırada kredi kartı bilgilerinize de erişemeyecek.
- Yasemin Erbil, Survivor'dan elenen sevgilisi Yiğit Poyraz ile soluğu tatilde aldı!
- Ahmet Tatlıses avukatı aracılığıyla cevap verdi: İbrahim Tatlıses'in akli dengesinin tam olarak yerinde olmadığına dair rapor tanzim edilmiştir
- Babasını arayan Dilara'dan yeni bir hamle daha! Metin Akpınar'ın kızı Duygu Nebioğlu iddia etti: Uğur Dündar'ın babalık testinde DNA raporu sahte mi?
- Güzel oyuncu alkolü direksiyon başına geçince ehliyeti kaptırdı!
- Sicilya'da doğum günü