Financial Times'dan Ülker gafı!

Financial Times'dan Ülker gafı!

Küresel iş dünyasının en önemli gazetelerinden İngiliz Financial Times, Ülker'in United Biscuits'i satın almasının ardından yayınladığı analiz haberinde bir gafa imza attı

08 Kasım 2014, Cumartesi 10:25 Son Güncelleme:
YAZI BOYUTU
Abone Ol Google News

Ünlü İngiliz gazetesi Financial Times son dönemlerde İngiliz şirketlere yönelik satın alma furyasını analiz haber olarak sayfalarına taşıdı.

Haberde Yıldız Holding'in 3.2 milyar dolara İngiliz bisküvi devi United Biscuits'i satın almasına da yer verildi.

Ancak haberin internet versiyonunda yer alan grafik çalışmada yer alan hata okuyucuları şaşırttı.

Gazete Yıldız Holding'in United Biscuits'i satın aldığına yer verdiği grafik çalışmasında Yıldız Holding'i Türk şirketi olarak doğru yazmasına rağmen grafikte Çin bayrağı kullandı. Aynı grafikte Yıldız Holding'in ismi "Yilditz" olarak hatalı yazılması da gözlerden kaçmadı.

Sıradaki haber yükleniyor...
holder
SIRADAKİ HABER 'Engelsiz' destekler