Formunu böyle koruyormuş: Gigi Hadid'in egzersiz rutini ortaya çıktı

Süper model Gigi Hadid'in formunu nasıl koruduğu her zaman merak ettiğimiz bir meseleydi. İlk çocuğunu yakın zamanda kucağına alan Hadid, eski formuna da kısa sürede kavuştu. Peki bunu nasıl başardı? Gigi Hadid'in kişisel antrenörü Rob Piela açıkladı...

15 Mayıs 2021, Cumartesi 13:19 Son Güncelleme:
YAZI BOYUTU
Abone Ol Google News

26 yaşındaki süper model Gigi Hadid, spor yapmayı seven isimlerden. Özellikle boksla arası çok iyi olan Hadid, güç egzersizlerinde de bir hayli iyi.

Hadid'in kişisel antrenörü Rob Piela, ünlü modelin egzersiz rutini hakkında bilgi verdi.

Gigi Hadid, öncelikle güne boks yaparak başlıyor. 3 dakikalık boksun ardından 1 dakikalık bacak egzersizi yapıyor. Sonrasında ise güç egzersizlerine başlıyor.

İşte Gigi Hadid'in güç egzersizleri...

1- SQUAT

1- SQUAT

Bacaklarınızı omuz hizanızda açın ve sandalyeye oturuyormuş gibi kalçanızı aşağı itin.

Baldırlarınız yere paralel hale gelinceye kadar eğilin. Ardından eski pozisyonunuza dönün.

Bu hareketi yaparken topuklarınızdan güç alın ve her eğildiğinizde kalçanızı sıkın. 20 kez tekrar edin.

2- KEDİ POZİSYONUNDA BACAK KALDIRMA

2- KEDİ POZİSYONUNDA BACAK KALDIRMA

En bilinen yoga pozisyonu alan kedi pozisyonu, güç egzersizinde de kullanılabilir.

Ellerinizi ve ayaklarınızı yere koyun. Önce bir ayağınızı kalça hizanızda kaldırıp indirin, ardından diğerine geçin.

Her bacak için 12 tekrar yapın.

3- BALERİN SQUAT

3- BALERİN SQUAT

Bu hareket için bacaklarınızı olabildiğince geniş açın ve parmak uçlarınız dışa baksın.

Sol ayağınızın topuğunu kaldırarak parmak ucunuza kalkın. O esnada sağ ayağınız tamamen yerde olsun.

Dizlerinizi bükün ve yere doğru çömelip kalkın. Belinizi bükmemeye dikkat edin.

Her bacak için 12 tekrar yapın.

4- LASTİKLE SQUAT

4- LASTİKLE SQUAT

Pilateste kullanılan direnç lastiklerinden birini diz kapaklarımızın biraz üstüne yerleştirip ve squat pozisyonu alın.

Sağ ayağınızla sağa doğru büyük bir adım atıp diğer ayağınızı da yanına getirin. Aynı hareketi sol ayak için yapın.

Her bacak için 12 tekrar yaparken bandın gergin kalmasına dikkat edin.

Bu Video
İlgini
Çekebilir
Sıradaki haber yükleniyor...
holder
SIRADAKİ HABER 1 haftada 4 kilo verdiren yulaf kürü diyeti