Fransız moda devleri Christian Dior ve Saint Laurent gibi birçok marka, endüstride anoreksiyanın ‘özendirildiğine’ dair eleştirilerin ardından, aşırı zayıf mankenlerin reklamlarda ve podyumlarda kullanılmasının yasaklanması çağrısında bulundu. Fransa’da moda devleri LVMH ve Kering, ‘modellerin sağlığını güvenceye almak’ adına bir yönetmelik yayınlayarak, 16 yaşın altındaki kızların çekimlerde ve etkinliklerde kullanılmasını yasakladı. Fransa’da aşırı zayıf mankenlerin çalıştırılmasını yasaklayan yasa mayıs ayında kabul edilmişti. Yasa uyarınca modellere, sağlık durumlarının işlerini yapmaya uygun olduğuna dair doktor raporu alma zorunluluğu getirilmişti. LVMH ve Kering ise bu yasanın da ötesine geçerek, sadece 34 beden ve üstü kadın modelleri, 44 beden ve üstü erkek modelleri kullanmaya karar verdi. Fransa’da 32 beden, XXS’a denk geliyor. Kering’in başkanı François-Henri Pinault, “Tüm kadınların saygınlığı bizim için her zaman önceliktir” dedi. Pinault, endüstriye ilham vermeyi ve moda sektöründeki modellerin çalışma koşullarında 'gerçek bir fark yaratmayı' umduklarını söyledi.