Baba olmak için gün sayan Survivor İsmail Balaban ve eşinden aşk dolu poz!

Survivor All Star 2025’in eski şampiyonlarından ve bu yılın güçlü yarışmacılarından İsmail Balaban’ın elenmesi, izleyicileri şaşkına çevirdi. Yarışmaya veda eden İsmail, uzun bir aradan sonra eşi İlayda Şeker’le yeniden bir araya geldi. Çiftin paylaştığı aşk dolu karelerde, anne olmaya hazırlanan Şeker’in büyüyen karnı dikkat çekti.

Survivor’da dev finale doğru ilerlerken eleme heyecanı hız kesmeden devam ediyor. 19 Mayıs akşamı gerçekleşen sürpriz eleme gecesinde, eski şampiyonlardan İsmail Balaban yarışmaya veda etti.

Şampiyonun belirlenmesine kısa bir süre kala, her hafta yeni vedalar yaşanıyor. Yoğun ilgiyle takip edilen yarışmada, 19 Mayıs Pazartesi akşamı Meryem ile İsmail Balaban eleme düellosunda karşı karşıya geldi.

SÜRPRİZ ELEME
Nefeslerin kesildiği eleme gecesinde sürpriz bir sonuç ortaya çıktı ve kazanan Meryem Kasap oldu. Yarışmaya veda eden İsmail Balaban ise duygusal anlar yaşayıp gözyaşlarına hakim olamadı.

Survivor’dan elenen İsmail Balaban, Türkiye’ye dönüş yaptı. Uzun süredir ayrı kaldığı eşi İlayda Şeker, Instagram’da aşk dolu karelerini takipçileriyle paylaştı.
Anne olmaya hazırlanan Şeker’in karnının iyice belirginleştiği gözlerden kaçmadı.

