Fatma Turgut'tan Mustafa Sandal'la aralarında çıkan 'hitap krizine' dair açıklama!

Magazin dünyasının en çok konuşulan gecelerinden biri yine “Saygı1” oldu. Oğuzhan Uğur imzalı organizasyonda bu kez Mustafa Sandal için sahne kuruldu. Ünlü isimlerin Sandal’ın hit parçalarını yeniden yorumladığı gece, müzik dolu anlara sahne olurken, sahnedeki kısa süreli gerilimler de dikkat çekti. Fatma Turgut ile Mustafa Sandal arasında yaşanan “hitap” meselesi gecenin en çok konuşulan başlıklarından biri olurken, konuyla ilgili ilk açıklama da geldi.

Oğuzhan Uğur’un imzasını taşıyan “Saygı1” konsepti, bu kez Mustafa Sandal için düzenlendi ve yine olaylı anlara sahne oldu. Türk pop müziğinin hit makinesi olarak yıllardır adından söz ettiren Sandal’ın şarkıları, gecede farklı isimler tarafından yeniden yorumlanırken sahnede hem nostalji hem de sürprizler hakimdi.

Ancak geceye damga vuran sadece performanslar olmadı… Sahnedeki diyaloglar ve hitap tartışmaları gibi anlar kısa sürede sosyal medyaya düştü.

Gecede sahne alan isimlerden biri olan Fatma Turgut, Mustafa Sandal’a hitap ederken “Mustafa Sandal Bey” demeyi tercih etti. Ancak Sandal bu hitaba sıcak bakmayarak “bey” yerine “abi” denmesini istedi.

Fatma Turgut’un yaşça büyük olduğunu hatırlatmasıyla ikili sonunda orta yolu buldu ve “Musti” hitabında uzlaştı.

Gecede “Bandıra Bandıra” performansıyla dikkat çeken Fatma Turgut, olayın büyümesinin ardından sessiz kalmadı.
“Kendisine duyduğum saygı ve sahip olduğum, aldığım terbiye dolayısı ile bu şekilde hitap ettim.
Ben bir beis görmüyorum.
Büyüğümdür.
Saygı duymak kötü bir şey değil arkadaşlar, deneyebilirsiniz 🙏🏻”