Hazal Kaya hastalıkla boğuşuyor! 'Yerle bir oldum'

Ünlü oyuncu Hazal Kaya, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda birkaç gündür hastalıkla mücadele ettiğini açıkladı. Sürekli serum alan Kaya'nın 'Yerle bir oldum' sözleri dikkat çekti.

Ali Atay ile mutlu bir evliliği olan oyuncu Hazal Kaya, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımlar ve açıklamalarla gündemden düşmüyor. Ünlü isim son paylaşımında birkaç gündür yaşadığı rahatsızlığı dile getirdi.

'Adını Feriha Koydum', 'Bizim Hikaye', 'Maral', 'Genco' ve 'Aşk-ı Memnu' gibi birçok projede rol alan başarı oyuncu, sosyal medya paylaşımlarıyla adından söz ettiriyor. Ünlü oyuncu Hazal Kaya, 5 yıldır birlikte olduğu meslektaşı Ali Atay ile 2019 yılında dünyaevine girmişti.

Ünlü çiftin bu evlilikten 2 çocukları dünyaya geldi. Çiftin oğlu Fikret Ali, geçtiğimiz aylarda 5 yaşına basmıştı.

Hazal Kaya ile Ali Atay, oğullarının doğum gününü Star Wars konseptli parti ile kutlamıştı. Kaya, gönderisine 'Sene bitmeden o güzel günden' notunu düşmüştü.

RAHATSIZLANDI
35 yaşındaki oyuncu, Instagram'ın hikaye bölümünden paylaştığı son kareyle ağır bir grip geçirdiğini duyurdu.

"YERLE BİR OLDUM"
Birkaç gündür serum alarak kendine gelmeye çalışan Kaya, sosyal medya hesabından fotoğrafını paylaşarak "Dümdüz griple yerle bir oldum... Avuçla aldığım vitaminler nereye gidiyor ya" ifadelerini kullandı.