İlişkilerinin 2. yılı! Serkay Tütüncü ve Zeynep Bastık aşkını haykırdı

Şarkıcı Zeynep Bastık ve sevgilisi oyuncu Serkay Tütüncü'nün aşkı dolu dizgin devam ediyor. İlişkilerinin 2. yılını kutlaya çift, sosyal medya hesaplarından yaptıkları paylaşımla birbirine olan aşklarını haykırdı.

'Dargın', 'Yalan', 'Lan', 'Ara' gibi şarkılarıyla adını geniş kitlelere duyuran şarkıcı Zeynep Bastık ile oyuncu Serkay Tütüncü, ilişkilerinin 2. yılını kutladı.

Zeynep Bastık ve Serkay Tütüncü çifti, sosyal medyadan mutluluk pozlarını takipçileriyle paylaşmaya devam ediyor.

"EVLİLİK İÇİN ACELE ETMİYORUZ"
Uzun süredir Serkay Tütüncü ile aşk yaşayan Bastık ilişkilerinin çok iyi gittiğini belirterek “Evlilik için 2026 yılında da acele etmiyoruz. Serkay’la çok sık görüşüyoruz, çok güzel ve ciddi bir ilişkimiz var, her şey yolunda” dedi.

İLİŞKİLERİNİN 2. YILI
Yoğun iş tempolarından arta kalan kısımları tatil yaparak geçiren çift, ilişkilerinde 2. yılı tamamladı.

Her fırsatta birbirine olan aşklarını dile getiren ikiliden peş peşe romantik paylaşımlar geldi.

"ENERJİNİN İYİLEŞTİREMEYECEĞİ TEK BİR ŞEY YOK"
Serkay Tütüncü sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda "Senin olduğun her yer neşeli, kalabalık ve mutlu. Enerjinin iyileştiremeyeceği tek bir şey yok. Sen çok özelsin! Sen benim en büyük şansımsın. İyi ki benimsin, hayatımdasın. Seni çok seviyorum" ifadelerini kullandı.

"SENİNLE MUHTEŞEM 2 YIL"
Zeynep Bastık ise Tütüncü ile romantik pozlarını yayınlayarak şu ifadeleri kullandı: "Sevgilim… Seninle; kelimelerin yetmeyeceği, yetse ve anlatsak da kimsenin anlamayacağı 2 muhteşem yıl…"

"SANA ÇOK AŞIĞIM"
"Özgürleştikçe yakınlaştığımız, savruldukça kenetlendiğimiz sonsuz günlerimiz olsun. Yollarımızı birleştiren tüm ihtimallere, tüm seçimlere teşekkür ederim. Sana çok aşığım."