Karnı burnunda olan İlayda Şeker'den İsmail Balaban ile yeni paylaşım!

Survivor 2021 şampiyonu İsmail Balaban ve eşi İlayda Şeker, ilk bebeklerini kucaklarına almak için gün sayıyor. Çift, sosyal medyada paylaştıkları mutlu aile karelerinde, Şeker'in karnının belirginleştiği anları takipçileriyle paylaştı.

Eski Survivor şampiyonlarından İsmail Balaban, Survivor All Star 2025’te sürpriz bir şekilde yarışmaya veda etti. Eleme gecesinde duygusal anlar yaşayan Balaban, gözyaşlarına hakim olamayarak veda etti. Eşi İlayda Şeker, yarışma boyunca eşinin oyunlarını hiç kaçırmadı ve eleme gecesinde de onu yalnız bırakmadı.

İsmail Balaban’ın yarışmadan elenmesinin ardından İlayda Şeker, sosyal medyada duygusal bir paylaşım yaptı: “Elinden gelenin en iyisini yaptın, buraya kadarmış. Ailen seni bekliyor. Çok özledim İsmail’im. Yolun açık olsun. Hemen gel.”

BEBEKLERİNİN İSMİ BELLİ OLDU
Instagram’ı aktif olarak kullanan İlayda Şeker, bebeklerine verecekleri ismi açıkladı. Sosyal medya hesabından takipçilerine "Bebeğinizin adı ne olacak, kaç çocuk düşünüyorsunuz?" sorusuna yanıt verdi. Şeker ve eşi Balaban, bebeklerine 'İlis' adını vereceklerini duyurdu.

AŞERDİĞİ YİYECEKLERİ TAKİPÇİLERİYLE PAYLAŞTI
Hamile olan İlayda Şeker, Instagram’da soru-cevap yaparak takipçileriyle etkileşimde bulundu. Bir takipçisinden gelen “Canınız bir şeyler aşeriyor mu? Benim mandalina aşermişti” sorusuna Şeker, yanıt vererek aşerdiği yiyecekleri paylaştı.

İlayda Şeker, merak edilen bir soruya şu şekilde yanıt verdi: "Çağla aşermiştim. Dün rüyamda kanat gördüm, canım inanılmaz çekti. Bugün kanat yerim."

ANNE OLMAK İÇİN GÜN SAYIYORLAR
İsmail Balaban ve hamile eşi İlayda Şeker, bebeklerine kavuşmak için gün sayıyor. Şeker, son hamilelik pozlarını Instagram'da takipçileriyle paylaştı. Takipçileri, Şeker’in karnının belirginleştiğini fark etti.