Meme kanseriyle savaşan Serap Paköz'den duygulandıran paylaşım

Serap Paköz, bir süredir mücadele ettiği meme kanseri sürecine dair yaptığı son paylaşımla takipçilerini duygulandırdı. Zorlu tedavi sürecini samimi sözlerle anlatan Paköz, “Hastalıkta insanın en büyük ilacı…” diyerek kendisine güç veren en önemli kaynağın moral ve sevgi olduğunu ifade etti. Ünlü sunucunun içten mesajı, kısa sürede sosyal medyada büyük yankı uyandırdı. Hayranları, Paköz’e destek mesajları yağdırırken, güçlü duruşu ve pozitif yaklaşımı takdir topladı.

Uzun süredir ekranlardan uzak olan ünlü sunucu Serap Paköz, hayranlarını derinden sarsan bir açıklamayla sessizliğini bozmuştu.

Sosyal medya hesabından yaptığı son paylaşımla sağlık durumuna dair gerçekleri ilk kez gün yüzüne çıkaran Paköz, meme kanseri teşhisi aldığını duyurmuştu.

'SAĞLIKLI YATTIM, KANSER TANISIYLA UYANDIM'
Teşhis sürecinin hızını ve yarattığı etkiyi çarpıcı bir örnekle dile getiren Serap Paköz, yaşadıklarını şu sözlerle ifade etmişti: "10 Mart gecesi sağlıklı bir kadın olarak yattım 11 Mart'ta 'MEME KANSERİ' tanısı konmuş bir kadındım."

KEMOTERAPİ SÜRECİ VE SAÇLARINA VEDA
30 Mart itibarıyla kemoterapi tedavisine başladığını açıklayan ünlü sunucu, sürecin hem fiziksel hem de duygusal zorluklarını gizlememişti. Tedaviye bağlı olarak dökülmeye başlayan saçlarını kuaförde kestirdiği anları paylaşan Paköz, o anlardaki dik duruşuyla alkış topladı. Paköz, o karelere şu notu düşmüştü: "Saçlarımın dökülmesi bu yolun bir parçası.. Sarsıldım mı? Evet. Ama pes ettim mi? Asla!"

'PERUKLARIN ARKASINA SAKLANMAYACAĞIM'
Dış görünüşündeki değişimi bir "özgürleşme" olarak tanımlayan başarılı sunucu, süreci tüm şeffaflığıyla yaşayacağını belirtmişti: "Bu videoda gördüğünüz sadece bir saç kesimi değil; bir kabulleniş, bir özgürleşme ve yepyeni bir stilin doğuşu. Bandanam ve berelerimle bu yolculuğu zarafetle yürüyeceğim. Perukların arkasına saklanmaya değil; bu süreci tüm gerçekliğiyle kucaklamaya çalışacağım."

PAYLAŞIMI HERKESİ DUYGULANDIRDI!
Meme kanseri mücadelesiyle gündeme gelen Serap Paköz son olarak Instagram hesabında yaptığı duygusal bir paylaşımla magazin gündeminde yer aldı.

'HASTALIKTA İNSANLARIN EN BÜYÜK İLACI...'
Zorlu tedavi sürecinde ailesiyle vakit geçiren ünlü sunucu o anları yayınlayarak, 23 Nisan günü çocuklar; "Hadi sizi biraz şehirden uzaklaştıralım" dediler. Sağlıkta da öyle ama özellikle hastalıkta insanın en büyük ilacı sevdiklerinin varlığıymış... Bugün kızım, damadım, dünürüm ve sevgili arkadaşım beni alıp kırlara, temiz havaya çıkardılar.

Sadece ciğerlerime temiz hava değil, ruhuma da umut ve neşe doldu. Beni el üstünde tutan, bir an bile yalnız hissettirmeyen canım ailem ve dostum; Varlığınızın kıymetini anlatmaya kelimeler yetmez. İyi ki varsınız, iyi ki benimsiniz.

Paköz'ün paylaşımı sevenleri tarafından kısa sürede destek yorumlarıyla dolup taştı...

