Murat Övüç oğlu ve gelinine çıkıştı! 'Siz ne hakla benim servetimi yiyorsunuz?'

Murat Övüç, cezaevinden tahliyesinin ardından yaptığı açıklamalarla gündeme oturdu. Oğlu ve gelinine yönelik sert sözler sarf eden Övüç, servetinin harcanmasına tepki göstererek “Siz ne hakla benim servetimi yiyorsunuz?” ifadelerini kullandı. Ünlü ismin bu çıkışı kısa sürede sosyal medyada geniş yankı uyandırırken, açıklamaları magazin gündeminde tartışma yarattı.

Kendisine ait sosyal medya hesabından başörtüsü takarak yaptığı paylaşım nedeniyle hakkında dava açılan Murat Övüç, mahkeme kararıyla adli kontrol şartıyla geçtiğimiz haftalarda serbest bırakıldı.

102 günün ardından Tekirdağ Karatepe Ceza İnfaz Kurumu’ndan çıkan Övüç, son olarak katıldığı programda oğlu Burakcan ile yaşadığı tartışmayı anlattı.
Sinem Yıldız’ın YouTube programına konuk olan Övüç, cezaevinden çıktıktan sonra oğlu ve gelini ile arasının bozulduğunu açıkladı.

'SUNDUĞUM İMKANLARI KİMSE SUNAMAZ'
"En büyük üzüntüm evladım" diyen Övüç, "Siz ne hakla benim servetimi yiyorsunuz? Kimse evladını kötülemek istemez ama benim Burakcan’a sunduğum imkanları hiç kimse hiç kimseye sunamaz" dedi.
Oğluna her zaman en iyi şartları sunabilmek için temizliğe bile gittiğini açıklayan Övüç, 'Ben yeri geldi evlere temizliğe gittim, tuvalet temizledim. Kazandığım parayla ona en son model telefonları aldım, kimselerden eksik kalmasın diye uğraştım. Ama sunduğum imkanlar maalesef iyi değerlendirilmedi' dedi.

'BEN ARTIK BU YÜKÜ TAŞIYAMIYORUM'
Yaşananların ardından oğlu ve gelini ile küstüğünü ve görüşmeme kararı aldığını söyleyen ünlü isim, "Hiç kimse evladını kötülemek istemez ama ben bunu hak etmedim. Allah selamet versin, ben artık bu yükü taşıyamıyorum. Çok sırtımdan darbeler yedim, çok yalnız bırakıldım. Burakcan ve gelinimi veto ettim, görüşmüyorum" dedi.

