O SES TÜRKİYE ŞAMPİYONU KİM OLDU, KİM KAZANDI VE BİRİNCİ OLDU (31 ARALIK 2025) | O Ses Türkiye birincisi kim oldu, şampiyon kim oldu?

2025 yılının son gününde O Ses Türkiye Yılbaşı Özel bölümü büyük bir heyecanla ekranlara geldi. Her yıl olduğu gibi bu özel bölümde yetenekli yarışmacılar sahneye çıktı ve jüri üyeleri Hadise, Murat Boz, Gupse Özay ve Giral Altınok’un değerlendirmeleriyle izleyiciler adeta nefeslerini tuttu.

Yılbaşı gecesine özel hazırlanan O Ses Türkiye bölümünde yarışmacılar birbirinden güçlü performanslarla izleyicilerin karşısına çıktı. Şarkılar, sürpriz düetler ve etkileyici sahne şovlarıyla izleyenler unutulmaz bir gece yaşadı. Peki bu özel gecede birinciliği kim kazandı ve yılbaşı şampiyonu kim oldu?

O SES TÜRKİYE YILBAŞI ÖZEL BİRİNCİSİ KİM OLDU?
31 Aralık 2025 tarihinde yayınlanan O Ses Türkiye Yılbaşı Özel bölümünde birinci, jüri ve izleyici oyları sonucunda belirlendi. Yarışmacılar arasındaki kıyasıya mücadele, final anında şampiyonun açıklanmasıyla doruğa ulaştı. Bu özel gecede birinci olan isim, izleyenleri hem performansıyla hem de sahnedeki enerjisiyle etkileyerek yılbaşı gecesinin yıldızı oldu.

O SES TÜRKİYE YILBAŞI ŞAMPİYONU KİM OLDU?
Acun Ilıcalı O Ses Türkiye 2026 şampiyonunu açıkladı. Gupse Özay O Ses Türkiye 2026 birincisi oldu.


YILBAŞI ÖZELİNDE UNUTULMAZ PERFORMANSLAR HANGİLERİYDİ?
Gece boyunca yarışmacılar birbirinden dikkat çekici şarkılar seslendirdi. Hem duygusal hem de enerjik performanslar, izleyicilerden büyük alkış aldı. Ayrıca özel düetler ve sürpriz sahne şovları yılbaşı gecesinin en çok konuşulan anları arasında yer aldı.