Şarkıcı Yeliz'den evlilik itirafı! 'Yaptığım en büyük hataydı'

Bir dönemin dillerden düşmeyen şarkılarıyla hafızalara kazınan Yeliz, konuk olduğu programda samimi açıklamalar yaptı. Daha önce iki kez evlenen Yeliz'in itirafı şaşkına çevirdi.

Türk pop müziğinin efsane isimlerinden Yeliz, Özlem Esra Ada’nın hazırlayıp sunduğu ‘Pembe Masa’ programına konuk oldu. Yeliz, aile hayatı ve yaptığı evliliklerle ilgili çarpıcı açıklamalar yaptı.

"YAPTIĞIM EN BÜYÜK HATA EVLENMEKTİ"
Hayattaki en büyük pişmanlığının evlenmek olduğunu söyleyen Yeliz, şu ifadeleri kullandı: “İki kez evlilik yaptım, ikisi de hayatını kaybettiği için bu konuya girmek istemiyordum. Konuşmak, hatırlamak ağır geliyordu. Ama şunu söylemek istiyorum; hayatımda yaptığım en büyük hata evlenmekti."

"Hem de çok genç yaşta evlendim. Şimdi dönüp baktığımda kendime soruyorum; ‘Ne derdin vardı da evlendin? Ne zoruna gitti de böyle bir karar aldın?’ diye."

"ANLIK HEYECAN VE DÜŞÜNCESİZLİKTİ"
"O yaşta evlenmek için hiçbir sebebim yoktu. Hiçbir hayalim yoktu. Tamamen anlık bir heyecandı, düşüncesizlikti. Bugün olsa yapmazdım.”

"ORTA HALLİ BİR AİLEYDİK AMA EĞLENMEYİ ÇOK SEVERDİK"
Aile hayatından da bahseden Yeliz, “Babam kamyon şoförlüğü yaparak bizi okuttu. Ben İtalyan Lisesi mezunuyum. Orta halli bir aileydik ama ne annem ne babam bize hiçbir zorluk hissettirmedi. Cumartesi akşamları bizi mutlaka yemeğe çıkarırlardı. Babam gezmeyi, eğlenmeyi çok severdi” dedi.

