Scarlett Johansson'dan samimi itiraflar! Eşiyle ilk buluşmasında kaçmış

Scarlett Johansson, eşi Colin Jost ile 2017’deki ilk randevusunda yaşadığı paniği anlatarak samimi bir itirafta bulundu. Ünlü oyuncu, o an yaşadıklarını yıllar sonra ilk kez paylaştı.

Ünlü oyuncu Scarlett Johansson, eşi Colin Jost ile ilk randevusunda yaşadığı paniği ve aniden mekandan ayrılma nedenini paylaştı. Johansson, 2017 yılında başlayan ilişkilerini ve o dönemde hissettiklerini bir programda anlatırken samimi itiraflarda bulundu.
Johansson, "O zamana kadar hiç kimse beni açıkça dışarı davet etmemişti. Ben ciddi ilişkiler yaşamış biriyim ama geleneksel anlamda, 'Bir gün yemeğe çıkalım mı?' gibi bir teklif almadım," diyerek o anki şaşkınlığını ifade etti.

Scarlett Johansson, ilk buluşmalarını anlattığı sırada, "Saturday Night Live" programının oyuncularından Colin Jost'un kendisini East Village'daki bir İtalyan restoranına götürdüğünü söyledi.
Johansson, randevunun başından itibaren güzel geçtiğini belirtirken, yemek sonrası Jost'un arkadaşlarıyla buluşma teklifine karşılık paniklediğini açıkladı.

Johansson, "Yemekten sonra bana, 'Arkadaşlarımla buluşuyorum, birlikte gidelim' dedi. Ben neredeyse hiç çıkmamıştım ve kendimi öyle bir hissettim ki, 'Gitmem gerekiyor' dedim. Aceleyle çıktım," şeklinde konuştu. O gün randevuyu yaklaşık bir buçuk saat içinde bitirdiğini ifade eden oyuncu, eve döndüğünde de durumu anlatmakta zorlandığını belirtti.

Johansson, eve döndüğünde evdeki bakıcıya "Neden erken geldin?" sorusunun yöneltildiğini ve kendisinin "Bilmiyorum, çok şaşkınım" diyerek yanıt verdiğini söyledi. Ünlü oyuncu, yaşadığı paniğin Colin Jost'u da oldukça şaşırttığını ekledi: "Sonrasında bana, 'Bunu hiç beklemiyordum. Çok garip davranıyordun' dedi. Ben de panikledim, bilmiyorum," dedi.
Colin Jost ise 2020 yılında yayımlanan anı kitabı A Very Punchable Face'da Johansson'la ilk tanıştığı anılarını paylaşmıştı. Jost, Johansson hakkında "O güzel, zeki, tatlı ve etkileyici derecede sofistike bir kadındı" yorumunda bulunmuştu.

