Sevenlerinden dua istemişti! Gül Onat hastane odasından paylaştı

Gül Onat, bir döneme damga vuran Sihirli Annem dizisinde hayat verdiği “Perihan Peri” karakteriyle hafızalara kazınmıştı. Bir süredir kanser tedavisi gören başarılı oyuncu, sağlık durumuyla ilgili yaptığı paylaşımlarla sevenlerini duygulandırdı. Daha önce takipçilerinden dua isteyen Onat, bu kez hastane odasından yaptığı paylaşımla dikkat çekti. Ünlü oyuncunun tedavi sürecine dair son görüntüsü sosyal medyada kısa sürede gündem olurken, hayranlarından destek mesajları yağdı.

Bir dönemin efsane dizisi "Sihirli Annem"de Perihan Peri karakteriyle hafızalara kazınan usta oyuncu Gül Onat Duman, geçtiğimiz aylarda pankreas kanseriyle mücadele ettiğini duyurmuştu.

''CEHENNEMİ YAŞADIM''
Zor bir tedavi süreci yaşadığını belirten Onat şu ifadeleri kullanmıştı:
''Hastalığım 2023 yılında başladı. En tehlikeli ve öldürücü pankreas kanseri. Niye ben demedim Kabullendim. Çok ağır ameliyatlar geçirdim. Cehennemi yaşadım, zehirterapi radyoterapi bir yıl rahat geçti sonra bağırsaklara nüksetti. Gene çok ağır ameliyatlar bu günlere geldim şükür.''
''Ben hiç pozitif düşünemedim bu süreçte. Kendimi şaşırtan bir olgunlukla karşıladım bu ölümcül hastalığı ama hep gırgır geçtim. Şu anda bağırsaklarım bir torbaya boşalıyor altı aydır. Çok sıkıntılı bir iş kendi bağırsağını gören ender kişilerdenim yani.''

Sağlık durumu merak konusu olan usta oyuncunun tedavi sürecini sevenleri yakından takip ediyor.

HASTANE ODASINDAN PAYLAŞIM YAPTI!
Gül Onat Duman, pankreas kanseri tedavisi gördüğü hastane odasından yeni bir paylaşım yaptı. Kendisine gönderilen çiçeklerle poz veren oyuncu, paylaşımında Polat Yağcı'ya teşekkür ederek, "Sevgili Polat Yağcı... Sonsuz teşekkürler bu güzel çiçekler için" notunu düştü.

SAĞLIK DURUMUYLA İLGİLİ YENİ GELİŞME
Ünlü oyuncu Gül Onat, geçtiğimiz gün kişisel hesabından sağlık durumuyla ilgili yeni gelişmeyi açıklamıştı.

ÜÇ AMELİYAT GEÇİRDİ
Pankreas kanseriyle mücadele eden ünlü oyuncu, üç ameliyat geçirdiğini duyurmuştu.

"OĞLUM ÇOK ISRAR ETTİ..."
Hastaneden paylaşım yapan Gül Onat, "Canım sevenlerim, dostlarım, arkadaşlarım… Böyle hastanelerden bilgi vermek beni çok sıkıyor aslında ama oğlum çok ısrar etti, 'sevenlerine haber ver' demişti.

"AMELİYATLAR KRALİÇESİ OLDUM"
Ayrıca Onat, "Çocuklar ameliyatlar kraliçesi oldum. Bir haftada üç ameliyat geçirdim" ifadelerini kullanmıştı.

Ünlü oyuncu sevenlerine de seslenerek, "Hayat böyle bir şey… Ne yapacaksınız? Tüm dostlarıma sağlık diliyorum ve dualarınızı bekliyorum." diye konuşmuştu.

