Survivor İsmail Balaban baba oldu! Çiçeği burnunda anne İlayda Şeker sağlık durumlarını açıkladı!

Survivor 2025 yarışmacısı İsmail Balaban ve eşi İlayda Balaban, ilk kez anne-baba olmanın mutluluğunu yaşıyor. İlayda Balaban, doğum sonrası sağlık durumu hakkında sosyal medyadan bir açıklama yaptı.

Survivor yarışmacılarından İsmail Balaban ve İlayda Şeker, Survivor 2021 sezonunda tanışmış ve arkadaşlıkları hızla aşka dönüşmüştü.

'Survivor 2021' şampiyonu ve Kırkpınar Yağlı Güreşleri'nde iki kez başpehlivanlık kazanan İsmail Balaban ile aynı yıl Survivor’da mücadele eden İlayda Şeker, Kasım 2022'de evlenmişti. Survivor 2025'in ilk bölümünde ise İsmail Balaban, eşinin hamile olduğunu açıklamıştı.

BEBEKLERİNİN İSMİ BELLİ OLDU
Instagram’ı aktif olarak kullanan İlayda Şeker, bebeklerine verecekleri ismi sosyal medya hesabından açıklamıştı. Şeker, "Bebeğinizin adı ne olacak, kaç çocuk düşünüyorsunuz?" sorusuna yanıt vererek takipçileriyle bu özel bilgiyi paylaşmıştı.

İsmail Balaban ve İlayda Şeker çiftinin bebeklerine 'İlis' adını verecekleri öğrenilmişti.

AŞERDİĞİ YİYECEKLERİ AÇIKLADI
İlayda Şeker, Instagram'da takipçileriyle sıkça soru-cevap yapıyor. Hamile olan Şeker, bir takipçisinin ''Canınız bir şeyler aşeriyor mu? Benim mandalina aşermişti'' sorusuna yanıt verdi.
Şeker, merak edilen soruya ''Çağla aşermiştim. Dün rüyamda kanat gördüm, canım inanılmaz çekti. Bugün kanat yerim'' şeklinde yanıt vererek, aşerdiği yiyeceği paylaştı.

HOŞ GELDİN İLİS BEBEK
İsmail Balaban ve eşi İlayda Balaban, uzun süredir merakla bekledikleri kız bebeklerine 10 Temmuz 2025'te kavuştu.
Eski Survivor şampiyonu Balaban, kızı İlis ile ilk fotoğrafını sosyal medya hesabından paylaşmıştı.

Paylaşımında Balaban, ''Çok şükür evladımızı kucağımıza almak nasip oldu. Dinine, vatanına, bayrağına bağlı hayırlı bir evlat olarak yetiştirmek nasip olsun inşallah'' şeklinde duygusal bir mesaj paylaştı.

''İYİYİM MERAK ETMEYİN''
İlayda Balaban, doğumun ardından birkaç gün sonra sağlık durumu hakkında sosyal medyada bir video paylaştı.

Çiçeği burnunda anne, gönderisinde şu ifadeleri kullandı: Beni sormuşsunuz, çok iyiyim, çok teşekkür ederim. Harikayım, bomba gibiyim. O kadar iyiyim ki, merak etmeyin. Sizleri seviyorum. Güzel dilekleriniz ve mesajlarınız için çok çok teşekkür ederim, iyi ki varsınız. Dönemediğim olduysa kusura bakmayın, telefonumu elime bile alamıyorum. Çok güzel bir doğum geçirdim, bunu söyleyeyim öncelikle.

