Survivor'a veda eden İsmail Balaban aylar sonra eşine kavuştu!

Survivor’da heyecan dorukta! İddialı isimlerden eski şampiyon İsmail Balaban’ın sürpriz elenişi izleyicileri şaşırttı. Adaya veda eden İsmail, aylar sonra eşi İlayda Şeker’le kavuştu; buluşmada duygusal anlar yaşandı.

Survivor All Star 2025’in büyük finaline adım adım yaklaşılırken, yarışmadaki eleme heyecanı hız kesmeden devam ediyor. 19 Mayıs akşamı yaşanan sürpriz bir eleme gecesinde eski şampiyonlardan İsmail Balaban yarışmaya veda etti.

Yarışmanın temposu gittikçe yükselirken, şampiyonluğa sayılı günler kala her hafta yeni isimler adaya veda ediyor. 19 Mayıs Pazartesi akşamı düzenlenen eleme düellosunda Meryem Kasap ile İsmail Balaban karşı karşıya geldi.

Nefesleri kesen bu mücadelede beklenmedik sonuçlar ortaya çıktı ve kazanan Meryem Kasap oldu. Eleme sonrası duygusal anlar yaşayan İsmail Balaban, gözyaşlarına hakim olamadı.

Eski yarışmacı İlayda Şeker ise eşinin elenmesinin ardından sosyal medya hesabından duygu dolu bir paylaşım yaptı. “Elinden gelenin en iyisini yaptın, buraya kadarmış. Ailen seni bekliyor. Çok özledim İsmail’im. Yolun açık olsun, hemen gel” ifadeleriyle desteğini dile getirdi.

Yarışmaya veda eden İsmail Balaban, Türkiye’ye dönerek uzun süredir ayrı kaldığı eşi İlayda Şeker ile kavuştu. Mutluluğu yüzünden okunabilen Şeker, Instagram hesabından “Aslan kocama kavuştum” notuyla paylaştığı kareyle takipçilerini duygulandırdı.

