Yoğun bakımda tedavi görüyor! Haluk Levent'ten beklenen haber geldi

Eskişehir konserinin ardından AFAD toplantısı için yola çıktığı sırada mide kanaması geçiren ünlü şarkıcı Haluk Levent, yoğun bakımda tedavi görüyor. Sanatçının sağlık durumu hakkında beklenen açıklama geldi.

Başarılı kariyerinin yanı sıra derneğiyle yaptığı yardımlarla adından sıkça söz ettiren Haluk Levent, dün fenalaşarak hastaneye kaldırıldı. Yoğun bakıma alınan Levent'in sağlık durumuyla ilgili yeni bir gelişme yaşandı.

Kültür ve Turizm Bakanlığı tarafından düzenlenen Eskişehir Kültür Yolu Festivali kapsamında sahne alan Haluk Levent, konser sonrasında AFAD ile yapacağı toplantı için yola çıktı.

MİDE KANAMASI GEÇİRDİ
Yolculuk sırasında fenalaşan Haluk Levent, Gazi Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi'ne kaldırıldı. Burada yapılan ilk müdahalede mide kanaması geçirdiği anlaşılan Levent, tedavi altına alındı.

AHBAP DERNEĞİ'NDEN AÇIKLAMA
57 yaşındaki Haluk Levent'in hastanedeki tedavisi sürüyor. Haluk Levent'in genel başkanı olduğu AHBAP Derneği, sanatçının sağlık durumu hakkında yazılı bir açıklama yaptı.

"SAĞLIK DURUMU KONTROL ALTINDA"
Sosyal medyada hesabından yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi: "Genel Başkanımız Haluk Levent'in sağlık durumuyla ilgili çeşitli haberler ve paylaşımlar gündeme gelmektedir. Sürecin takip edildiğini ve sağlık durumunun kontrol altında olduğunu sizlerle paylaşmak isteriz."

"BİLGİLENDİRMEYE DEVAM EDECEĞİZ"
"Tarafımıza ulaşan net ve güncel bilgiler doğrultusunda sizleri bilgilendirmeye devam edeceğiz. Şu an için resmî kaynaklar dışındaki paylaşımlara karşı dikkatli olunmasını rica eder, Genel Başkanımıza geçmiş olsun dileklerimizi iletiriz."

DURUMU STABİL
Haluk Levent’in sağlık durumuyla ilgili yeni bir açıklama geldi. cnnturk.com'un ulaştığı Haluk Levent’in menajeri, sanatçının sağlık durumunun stabil olduğunu belirtti. Tedavi sürecinin doktor kontrolünde devam ettiği söyledi.

KANAMASI DURDU
Edinilen bilgilere göre, mide kanaması geçiren Levent’in kanamasının durduğu, endoskopi yapıldığı ve tedavisinin devam ettiği öğrenildi. Levent’in durumunun iyi olduğu ve cumartesi gününe kadar taburcu olması beklendiği belirtildi.

AHBAP DERNEĞİ'NDEN YENİ AÇIKLAMA
Haluk Levent'in sağlık durumu hakkında bir açıklamada AHBAP Derneği'nden geldi. Açıklamada şu ifadelere yer verildi: "Genel Başkanımız Haluk Levent'in sağlık durumuna ilişkin bilgilendirme; Gazi Üniversitesi Tıp Fakültesi Genel Cerrahi Anabilim Dalı Öğretim Üyesi Prof. Dr. Hasan Bostancı, Genel Başkanımız Haluk Levent’in sağlık durumuna ilişkin gerekli açıklamayı yapmıştır."

"2 GÜN İÇİNDE TABURCU OLABİLİR"
"Mide kanaması şüphesiyle acil servisten yatışı yapılan Genel Başkanımızın gerekli tetkikleri tamamlanmış; ardından gerçekleştirilen endoskopik işlemle mide kanaması durdurulmuştur. Kendisine kan transfüzyonu uygulanmış olup, takipleri devam etmektedir. Önümüzdeki 2 gün içerisinde kanamanın tekrarlanmaması halinde taburculuğu değerlendirilecektir. Başkanımız adına, geçmiş olsun dilekleriniz için çok teşekkür ederiz."

