Genç kadın bir ilaç aldı, penisi çıktı

Daha diri bir vücuda sahip olmak için spor salonuna giden genç kadın, burada aldığı steroid ilaç yüzünden erkeğe dönüştü

23 Ekim 2013, Çarşamba 10:38
A A

İngiltere’de daha sıkı bir vücuda sahip olmak isteyen genç ve seksi bir kadın kas yapmak için aldığı ilaçlardan sonra erkeğe dönüştü.

Londra’da yaşayan 28 yaşındaki Candice Armstrong kullandığı steroidlerden (vücut geliştirmedem kullanılan ilaçlar) sonra cinsel organının klitoris bölgesinde küçük bir penisinin çıktığını söyledi.

Göğüsleri kaybolan kollarında adaleler çıkan genç kadının saçları döküldü, yüzünde ve vücudunda kıllar çıkmaya başladı.

Armstrong, ilacı bıraksa da eski haline dönemiyor. Eski barmaid Candice Armstrong’in, bir ilaçla kaybettiği kadınlığının hikayesi belgesele konu oldu.

SON 24 SAATTE YAŞANANLAR

;

Kişisel verilere ilişkin aydınlatma politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için Kişisel verilere ilişkin aydınlatma metnimizi inceleyebilirsiniz.