Önceki Fotolar

Gisele Bündchen’ın kıskanılası saçlarının sırrı ortaya çıktı!

Kusursuz fiziğinin dışında parlak ve canlı saçlarıyla da dikkat çeken Gisele Bündchen sağlıklı saçlara sahip olmak için bakın ne yiyor ne içiyor…  

27 Nisan 2017, Perşembe 11:46
A A
YEŞİL YAPRAKLI SEBZELER

YEŞİL YAPRAKLI SEBZELER

Ispanak, lahana, tere gibi yeşil yapraklılar A, C, K ve B vitaminlerinin yanı sıra potasyum ve folik asit içerdiği için saç proteini olarak bilinen keratini artırıyor.

BÖĞÜRTLEN

BÖĞÜRTLEN

Sadece böğürtlen değil, yabanmersini ve kızılcık gibi küçük, posalı ve sulu meyvelerin tümü C vitamini yönünden oldukça güçlüler. Bu sayede saç derisinin yenilenmesinde ve saçın dış etkenlere karşı güçlü durmasında büyük rol oynuyorlar.

İNCİR

İNCİR

İncir, saçların parlak görünmesini ve sağlıklı uzamasını sağlayan kaynaklara sahip. Bunlar demir, potasyum, magnezyum ile A ve E vitaminleri. Kuru incir gibi diğer kuruyemişler de saçlara iyi gelen besinlerden…

KETEN TOHUMU

KETEN TOHUMU

Omega 3, magnezyum ve selenyum yönünden oldukça güçlü olan keten tohumu saçları kurumaya karşı koruyarak zayıflamasının ve kırılmasının önüne geçiyor. Her gün bir yemek kaşığı tüketebilirsiniz.

KABAK ÇEKİRDEĞİ

KABAK ÇEKİRDEĞİ

Bağışıklık sistemini güçlendirici bir etkisi olan kabak çekirdeği, hücre yenilenmesini sağlayarak saçların sağlıklı bir şekilde uzamasına destek oluyor.

MANGO

MANGO

Bu canlı renkli tropikal meyve içerdiği vitaminler sayesinde saçların kendisi gibi parlak ve canlı olmasına destek veriyor.

AVOKADO

AVOKADO

Avokadonun lezzetli ve kremamsı yapısının içerisindeki E ve B Vitamini, omega 9 ve folik asit saç derisini güçlendiriyor.  

YUMURTA

YUMURTA

Saç tellerinin etrafını çevreleyen kolajenin eksikliği saçları hassaslaştırıyor ve çabuk kırılmasına sebep oluyor. Proteinle dolu olan yumurta ise kolajen üretimini destekliyor.

Bu birbirinden sağlıklı besinleri tüketmeniz konusunda sizi motive etmesi için Gisele'in kıskanılası saçlarından kareler de derlemeyi ihmal etmedik... 

Sıradaki haber yükleniyor...