Güçlü kaslar isteyen kadınlara özel egzersizler

Güçlü ve sıkı vücuda sahip olmak yalnızca spor salonlarında değil evde de bu vücuda sahip olmanız mümkün. Birkaç yöntem ile güçlü ve sıkı vücuda sahip olabilirsiniz. İşte bunun için yapabileceğiniz bazı hareketler...

04 Ekim 2018, Perşembe 15:35
A A
Incline dumbell lateral raises hareketi:

Incline dumbell lateral raises hareketi:

Bu ağırlık kaldırma hareketi ile omuz ve kol kaslarınız güçlenir. Kollarınızı yana doğru kanatlarınızı açarak dumbellı kaldırın. Bu hareketleri 4 set 12 kez yapmanız durumunda omuzlarınızın güçlenmesini ve sıkılaşmasını sağlayabilirsiniz.


Leg raise hareketi:

Leg raise hareketi:

Bu hareket ile karın kaslarınızın ve bacak kaslarınızın güçlenmesini sağlayabilirsiniz. Bu hareket için de yüksek bir yere ihtiyacınız var. Sandalyede oturarak da yapabilirsiniz. Bacaklarınızı yukarı kaldırın ve karnınızı sıkarak bacaklarınızı yukarı aşağı biçimde indirip kaldırın. 4er set ile 15-20 kez tekrar edin.


Deadlif hareketi:

Deadlif hareketi:

Bel ve bacakların güçlenmesini bu hareket ile sağlayabilirsiniz. Ağırlıkl ile bu egzersizi yapabilirsiniz. Ağırlığı çömelir vaziyette kaldırıp indirin. Kalçanız geride olmalı ve ağırlığı bel seviyenize kadar kaldırmalısınız. Bu yöntemi 10 kez tekrarlamanız yeterli olacaktır.


Dips on the bench hareketi:

Dips on the bench hareketi:


Güçlü kol kaslarına sahip olmak için bu hareketi yapmalısınız. Yüksek bir yere kollarınızı koyun. Bunun için bank veya sandalye tercih edebilirsiniz. Bacaklarınızı öne alın, sırtınız düz ve kollar ise kalçanızla aynı hizada olmalıdır. Aşağı yukarı hareketleri ile gücünüzü kollarınızda toplamalısınız. 3 set ve 10-12 kez tekrar edin. Bu hareket kollarınızın arka kısmını sıkılaşmasını sağlayan etkili bir harekettir. Aynı zamanda her yerde yapabileceğiniz bir yöntemdir.

Bentover barbell row hareketi:

Bentover barbell row hareketi:

Sırt kasınızı büyütmek ve güçlendirmek için bu hareket yapılmalıdır. Üst gövdeniz yere paralel olmalı ve dirseklerinizi vücudunuzun yanında tutmalısınız. Ağırlığı aşağı yukarı kaldırarak bu hareketi yapın. 10-12 kez yapmanız yeterli olacaktır.

Köprü hareketi

Köprü hareketi

Köprü egzersizi ile bedenininizin alt kısımlarını güçlendirin. Düz bir zemine uzanın ve boynunuzun altına bir havlu koyun. Ayaklarınız ve başınız yerde sabit kalmalıdır. Omurgalarınız dümdüz bir şekilde vücudunuzu aşağı yukarı şekilde indirip kaldırın. Bu hareketi 10-15 kez yapın.







Dumbell press hareketi:

Dumbell press hareketi:

Omuz kaslarını geliştiren en etkili yöntemlerden biri dumbell presstir. Dumbellı her iki elinize alıp yukarı aşağı kaldırın. Bu hareketi 4 sette uygulayın.


Sıradaki haber yükleniyor...

Kişisel verilere ilişkin aydınlatma politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için Kişisel verilere ilişkin aydınlatma metnimizi inceleyebilirsiniz.