Gün boyu düz bir karın için en etkili beslenme tüyosu

Düz bir karna sahip olmak hemen herkesin hayali. Hele ki yemeklerden sonra şişkinlik problemi yaşıyorsanız, göbeğinizi nasıl dümdüz bir şekle yeniden sokabileceğinizi merak ediyorsunuzdur. Şimdi bahsedeceğimiz beslenme tüyosuyla şişkinliği önleyebilir ve gün boyu düz bir karna sahip olabilirsiniz. İşte idrar söktürücü besinler ve düz bir karnın sırrı / ÖZEL

30 Ağustos 2021, Pazartesi 11:46 Son Güncelleme:
YAZI BOYUTU
Abone Ol Google News

Sadece egzersiz yapmak, düz bir karna sahip olmak için yeterli değildir. Bunun için beslenmenizde de bazı değişiklikler yapmalısınız. İdrar döktürücü özelliği olan bazı besinler, ödem atmanıza yardımcı olarak gün boyu düz bir karna sahip olmanızı sağlayabilir.

Turpgiller ailesinden bazı sebzeler, idrar söktürücü (diüretik) görevi görür. Bu yiyecekler, gün içinde öde atmanıza ve şişkinliği önlemenize yardımcı olabilir. Özellikle akşam yemeklerinde bu yiyecekleri yemek, ödem attırmaya yardımcı olduğundan kendinizi daha hafif hissederek uyanmanıza yardım eder.

İdrar söktürücü ilaçlar, yüksek tansiyon, ödem, kalp veya böbrek rahatsızlıklarında tıbbi tedavi olarak kullanılıyor. İdrar söktürücü görevi gören ve şişliği önleyen birçok yiyecek var. Peki hangi besinler doğal idrar söktürücü görevi görür?

Meyve ve sebze idrar söktürmede son derece etkilidir. ancak özellikle idrar söktürmede etkili olan birkaç besin var.

1- HİNDİBA

1- HİNDİBA

Lifli bir yeşillik olan hindiba, yemeklerde çok zor bulunur. Ancak kaynatıp çay olarak tüketerek düz bir karna sahip olabilirsiniz.

2- KEREVİZ

2- KEREVİZ

Son yıllarda meyve suyu olarak tüketilen kereviz, uzun yıllar boyu geleneksek olarak idrar döktürücü tedavisinde kullanıldı.

3- KUŞKONMAZ

3- KUŞKONMAZ

Kerevizde idrar söktürmeden sorumlu amino asit olan az miktarda asparagin içerir.

4- MAYDANOZ

4- MAYDANOZ

Doğranması ve herhangi bir salata tabağına eklenmesi kolay olan maydanoz, su tutmayı önler.

EGZERSİZLE BİRLEŞTİRİN

EGZERSİZLE BİRLEŞTİRİN

Diüretik etkili sebze tüketmek, düşük sodyum diyeti ve düzenli egzersiz ile birleştirildiğinde daha da güçlü olabilir. Sodyum ve su genellikle birlikte çalışır.

Fazla tuz tüketmek, vücudun daha fazla su tutmasına neden olur. Bu nedenle tuz tüketimini sınırlamak düz bir karın için gerekli.

Egzersiz ise terleme yoluyla fazla suyu dışarı atmamızı sağlar. Bu da günün ilerleyen saatlerinde ödemden kaynaklanan karın şişliğinin önlenmesini sağlar.

Tansiyonu düşürdüğü kanıtlanmış bir diyet olan DASH diyeti de ödem atmaya katkıda bulabilir. Meyve ve sebze bakımından zengin olan DASH diyetini uzmanlar eşliğinde denemeyi düşünebilirsiniz.

İdrar söktürücü ilaçlar kullanıyorsanız, beslenmenize diüretik besinler eklemeden önce doktorunuza danışmayı ihmal etmemelisiniz.


Bu Video
İlgini
Çekebilir
Sıradaki haber yükleniyor...
holder
SIRADAKİ HABER Her gün havuç suyu içerseniz vücudunuzda neler olur?