Günde 4 badem yemek, kilo vermeye yardımcı oluyor

Kilo vermek için tükettiğimiz birçok besin var. Peki bunların arasında bademe de yer vermeyi hiç düşündünüz mü? Günlük diyetinize yalnızca 4 badem eklemek zayıflamadan beden sağlığına kadar birçok fayda sağlıyor. İşte günde 4 badem tüketmenin faydaları...

06 Nisan 2021, Salı 14:43 Son Güncelleme:
YAZI BOYUTU
Abone Ol Google News
1- KOLESTEROLÜ DÜŞÜRÜR

1- KOLESTEROLÜ DÜŞÜRÜR

Badem, kötü kolesterolü düşüren en etkili 5 besin arasında yer alıyor. Yüksek kolesterolün belirtileri, göz altlarında beyaz noktalar, bacak ağrıları ve beyaz saç olarak sıralanabilir. Eğer yüksek kolesterole sahipseniz, günde 20-30 kadar badem tüketebilirsiniz.

2- DAHA SAĞLIKLI SAÇLAR

Saçların uzamasını sağlamak ve daha güçlü hale getirmek için gerekli olan tüm vitamin ve mineraller bademde mevcut

Magnezyum ve çinko saçın uzamasını destekler, B vitamini ise parlaklık sağlar.

3- KALP HASTALIKLARINI ÖNLER

3- KALP HASTALIKLARINI ÖNLER

Bademde, kalbi ve kan damarlarını destekleyen antioksidan, tekli doymamış yağ, magnezyum ve bakır bulunur. Kalp hastalıklarını önlemek için kabuklu badem tüketin.

4- KIRIŞIKLIKLARI ÖNLER

Badem kalojen üretimine yardımcı olan bol miktarda manganez içerir. Ayrıca içeriğindeki E vitamini sayesinde yaşlanma belirtileriyle de savaşır.

5- BAĞIRSAK SAĞLIĞINA İYİ GELİR

5- BAĞIRSAK SAĞLIĞINA İYİ GELİR

Kabuklu badem, bağırsaklardaki iyi bakterilerin çoğalmasını sağlayan prebiyotikler içerir. Bağırsak dengesizliği yaşayan kişilerin günde 30-35 badem tüketmesi öneriliyor.

6- ZAYIFLAMAYA YARDIMCI OLUR

Yapılan bir araştırmada, badem tüketen insanların hamur işi ve tatlı gibi karbonhidratları daha az tükettiğini ortaya çıkardı. İçerdiği vitaminler ve lif ile kilo kaybına katkıda bulunur.

7- BEYİN AKTİVİTELERİNİ İYİLEŞTİRİR

7- BEYİN AKTİVİTELERİNİ İYİLEŞTİRİR

Düzenli olarak badem tüketmek, E vitamini ve yağ asitleri sağladığı için hafızayı güçlendirir. Ayrıca beynin yaşlanmasını durdurmaya yardımcı olur.

Bu Video
İlgini
Çekebilir
Sıradaki haber yükleniyor...
holder
SIRADAKİ HABER Kilo vermek isteyenler için 3 davranış psikolojisi stratejisi