60 yaş üstü çevrim içi üniversiteli olacak

Sağlık Bilimleri Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Kemalettin Aydın, 60 yaş üstü bireylere yönelik ‘3. Yaş Üniversitesi’nin, bu yıl ikinci bahar döneminde çevrim içi ortamda da eğitim vermeye başlayacağını açıkladı.
23 Kasım 2025 , Pazar 07:00
AA
“İzmir’den Kars’a kadar üye kayıtları yapacağız. En fazla 20-25 dakika ekranın başında kalacakları ders programları vererek, devamlılıklarını da izleyerek çevrim içi eğitim moduna gireceğiz” diyen Aydın, “Gayemiz ilk 3 yıl içerisinde dijital ortamda 15 bin, 5 yıl içerisinde de 100 bin öğrencimize ulaşmak” dedi.
BUNLARI DA OKUYUN
Bakan Kacır: Türkiye; yapay zekayı ekonomik refahının kaldıracı haline getirecek vizyona sahip
Milyonlarca memuru ilgilendiriyor! Mesai saatleri dışındaki eğitimler için ‘ödeme’ kararı
İstanbul ve Sabiha Gökçen zirvede! İşte Avrupa’nın ‘en dakik’ havalimanları
TOKİ'den kurasız 20 bin konut satışı! Pazartesi sabahı başlıyor: İlk gelen alır
Altın fiyatlarında düşüş! Dev bankadan dikkat çeken yeni tahmin




