Gündem60 yaş üstü çevrim içi üniversiteli olacak

60 yaş üstü çevrim içi üniversiteli olacak

60 yaş üstü çevrim içi üniversiteli olacak

Sağlık Bilimleri Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Kemalettin Aydın, 60 yaş üstü bireylere yönelik ‘3. Yaş Üniversitesi’nin, bu yıl ikinci bahar döneminde çevrim içi ortamda da eğitim vermeye başlayacağını açıkladı.

“İzmir’den Kars’a kadar üye kayıtları yapacağız. En fazla 20-25 dakika ekranın başında kalacakları ders programları vererek, devamlılıklarını da izleyerek çevrim içi eğitim moduna gireceğiz” diyen Aydın, “Gayemiz ilk 3 yıl içerisinde dijital ortamda 15 bin, 5 yıl içerisinde de 100 bin öğrencimize ulaşmak” dedi.