GündemAnkara’da kardeş kavgası cinayetle bitti! Cezaevinden izinli çıkıp buluştu

Ankara’da kardeş kavgası cinayetle bitti! Cezaevinden izinli çıkıp buluştu

Ankara’da kardeş kavgası cinayetle bitti! Cezaevinden izinli çıkıp buluştu

Ankara’nın Nallıhan ilçesinde gece saatlerinde yaşanan olay dehşete düşürdü. Cezaevinden izinli çıktığı öğrenilen Beytullah Çevik, göl kenarında buluştuğu kardeşiyle tartışmaya başladı. Kısa sürede büyüyen kavga kanlı bitti. Bıçaklanan ağabey, kendi aracıyla hastaneye gitmeye çalıştı ancak tüm müdahalelere rağmen kurtarılamadı.

Ankara'nın Nallıhan ilçesinde Niyazi Çevik, cezaevinden izinli çıkan ağabeyi Beytullah Çevik'i aralarında çıkan kavgada bıçaklayarak öldürdü.

Haberin Devamı

Olay, gece saatlerinde ilçeye bağlı Çayırhan Mahallesi Çayırhan Gölü kenarında meydana geldi. Niyazi Çevik, cezaevinden izinli çıkan ağabeyi Beytullah Çevik ile göl kenarında bir araya geldi. 2 kardeş arasında tartışma çıktı.

Tartışmanın kavgaya dönüşmesiyle Niyazi Çevik, yanında bulunan bıçakla ağabeyi Beytullah Çevik'i yaraladı. Beytullah Çevik, kendi aracı ile Beypazarı Devlet Hastanesi'ne gitti. Burada tedaviye altına alınan Çevik, hayatını kaybetti.

Kardeşi Niyazi Çelik, Beypazarı ilçesinde polis ekipleri tarafından gözaltına alındı. Niyazi Çevik'in polisteki işlemleri sürerken, Beytullah Çevik'in cenazesi ise yarın Beypazarı ilçesinde toprağa verilecek. Olaya ilişkin soruşturma başlatıldı.

Haberin Devamı