Bakan Işıkhan’dan DİSK Genel Başkanı Çerkezoğlu'na ziyaret

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, DİSK Genel Başkanı Arzu Çerkezoğlu ile bir araya geldi.
12 Mayıs 2026 , Salı 22:24
Işıkhan, NSosyal hesabından görüşmeye ilişkin yaptığı paylaşımda, şunları kaydetti:
"DİSK Genel Başkanı Sayın Arzu Çerkezoğlu'nu ziyaretimizde gündemimizde yer alan konuları değerlendirdik. Sosyal paydaşlarımız olan sendika ve konfederasyonlar ile uzlaşı zemininde çalışmalarımızı sürdüreceğiz. Nazik misafirperverlikleri için kendilerine teşekkür ediyorum."
Haberin Devamı
BUNLARI DA OKUYUN





