Bakan Memişoğlu duyurdu! Türkiye’den İran’a 6 yardım tırı yola çıktı

Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu, ilaç ve tıbbi sarf malzemesi yüklü yardım tırlarının, 24 Nisan'da Gürbulak Sınır Kapısı'ndan geçerek İran'a ulaşacağını bildirdi.
22 Nisan 2026 , Çarşamba 19:10
AA
Bakan Memişoğlu, NSosyal hesabından yaptığı paylaşımda, şunları kaydetti:
"Biz iyilik medeniyetiyiz. Sağlığı korumanın mukaddes olduğuna inanıyoruz. İnsanın olduğu her yerde sağlığı ve şifayı desteklemeyi, dayanışmanın bir gereği olarak görüyoruz. Bu köklü dayanışma ruhuyla hazırladığımız ilaç ve tıbbi sarf malzemesi yüklü 6 tırlık yardım konvoyumuz, 24 Nisan Cuma günü Gürbulak Sınır Kapısı'ndan geçerek komşumuz İran'a ulaşacak. Sınırları aşan bir iyilik hareketiyle derman bekleyen her cana destek olmaya devam edeceğiz. Yolumuz kardeşlik, yükümüz şifa olsun"
Haberin Devamı
BUNLARI DA OKUYUN
Sıfır Atık Festivali'nde 3. gün heyecanı! Geri dönüşümden sanata dolu dolu program
Atıklar defileyle sahneye taşındı! 6 bin 600 kilogram pil geri dönüşüme kazandırıldı
Emekli maaşlarında yeni hesap ortaya çıktı! Milyonların gözü bu haberde
Şans Topu'ndan bir talihliye 46 milyon TL
Hızlı On'la jet hızında oyna heyecanı katla!






