Beşiktaş Belediyesine yönelik soruşturmada 2 zanlıya tutuklama talebi

Beşiktaş Belediyesine yönelik yürütülen soruşturma kapsamında gözaltına alınan 2 şüpheli, tutuklama talebiyle sulh ceza hakimliğine sevk edildi.
AA
İstanbul Cumhuriyet Başsavcılığınca Beşiktaş Belediyesine yönelik yürütülen soruşturma kapsamında "rüşvet almak" ve "mal varlığı değerlerini aklama" suçlarından gözaltına alınan 5 şüpheliden 2'sinin emniyetteki işlemleri tamamlandı.
Şüpheliler, sağlık kontrollerinin ardından Çağlayan'daki İstanbul Adliyesi'ne götürüldü.
Savcılıkta ifadeleri alınan şüpheliler Nazire Oylum Işık ve Özlem Demir Karakaş, tutuklama talebiyle sulh ceza hakimliğine sevk edildi.
Şüphelilerin hakimlikteki işlemleri sürüyor.
Öte yandan, şüpheliler Cevdet Çalı, Bülent Karakaş ve İlker Uluer'in emniyetteki işlemlerinin sürdüğü öğrenildi.
BAŞSAVCILIĞIN AÇIKLAMASI
Başsavcılıktan yapılan açıklamada, başsavcılık koordinesinde İstanbul İl Emniyet Müdürlüğü Mali Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğünce Beşiktaş Belediyesine yönelik soruşturma yürütüldüğü belirtilmişti.
Yaklaşık 20 bin konut! TOKİ'nin 64 ilde satışa sunacağı örnek daire görüntülendi
Bakan Şimşek’ten dünyaya çağrı! 'Türkiye’ye gelin, yatırım yapın'
20 bin liraya 'milyonluk' görünüm! Altın yükseldi, düğünlerde yeni tercih 'imitasyon setler' oldu
Sıfır Atık Festivali Atatürk Havalimanı'nda başladı
Toplamda 1 milyar dolar yatırım yaptı, 100 milyon dolarlık yeni fabrikasını açtı




