Beşiktaş'ta sandıklar boş kaldı

İstanbul Beşiktaş'ta Yüksek Seçim Kurulu'nun (YSK) ilk kez uyguladığı "Seyyar Sandıklar" boş kaldı.
24 Haziran 2018 , Pazar 18:28
Oy verme işleminin ardından Beşiktaş Seçim Kurulu'na ilk oy sandıkları boş geldi. Peş peşe gelen 2 sandığın da YSK'nın yaşlı ve yatalak hastalar için ilk kez uygulamaya koyduğu "Seyyar sandık" olduğu öğrenildi.
SEÇMENLER ADRESLERİNDE BULUNAMADI
Polis nezaretinde ilçe seçim kuruluna gelen sandıklar, tutulan tutanakların ardından teslim alındı. Sandıkların, seçmenlerin adreslerinde bulunmadığı için boş geldiği öğrenildi.
Haberin Devamı
BUNLARI DA OKUYUN
Rekabet Kurulu’ndan kast ajansları ve menajerlik şirketlerine 42 milyon TL ceza
Mayıs ayında en fazla aylık reel getiri mevduat faizinde oldu
Yıllık izin kuralları sil baştan değişti! Yargıtay'dan çalışanları ilgilendiren emsal karar
Altın yeniden yükselir mi? 3 şart var
7 yılını dolduran uzman erbaşlara yüzde 10 kontenjan




