Beykoz'da ormanlık alanda yangın

Beykoz Kılıçlı Mahallesi'nde bulunan ormanlık alanda yangın çıktı. İhbar üzerine olay yerine itfaiye ve polis ekipleri sevk edildi. Yangın, itfaiye ve orman işletme ekipleri tarafından söndürüldü.
26 Nisan 2026 , Pazar 18:46
Yangına ilişkin açıklamada bulunan İstanbul Valiliği, "Beykoz İlçesi Kılıçlı Mahallesi ormanlık alanda saat 15.50 sıralarında nedeni henüz belirlenemeyen çıkan yangına ise 3 söndürme helikopteri, 17 arazöz ve 80 personel ile müdahale edilmiştir. Yangın saat 18.30 itibariyle kontrol altına alınmış olup yangından 3 hektarlık ağaçlandırma sahası ve makilik alan zarar görmüştür" dedi. (DHA)
BUNLARI DA OKUYUN
Vergi Denetim Kurulu açıkladı! 4 milyon aracın satışı inceleniyor mu?
Bakan Bayraktar Romanya’da CANDU reaktörünü inceledi! ‘Türkiye en güvenli teknolojiye sahip olmak istiyor’
BİM katılım bankası kurdu! Resmi Gazete'de yayımlandı, işte ismi
Ümraniye-Ataşehir-Göztepe metro hattı için tarih verildi
Altın fiyatları yükseliyor




