GündemBeykoz'da ormanlık alanda yangın

Beykoz'da ormanlık alanda yangın

Beykoz'da ormanlık alanda yangın

Beykoz Kılıçlı Mahallesi'nde bulunan ormanlık alanda yangın çıktı. İhbar üzerine olay yerine itfaiye ve polis ekipleri sevk edildi. Yangın, itfaiye ve orman işletme ekipleri tarafından söndürüldü.

Yangına ilişkin açıklamada bulunan İstanbul Valiliği, "Beykoz İlçesi Kılıçlı Mahallesi ormanlık alanda saat 15.50 sıralarında nedeni henüz belirlenemeyen çıkan yangına ise 3 söndürme helikopteri, 17 arazöz ve 80 personel ile müdahale edilmiştir. Yangın saat 18.30 itibariyle kontrol altına alınmış olup yangından 3 hektarlık ağaçlandırma sahası ve makilik alan zarar görmüştür" dedi. (DHA)