Bolu'da bir vatandaş ayı ile sohbet etti: 'Kanka cips vereyim mi?'

Bolu’da bir vatandaş, ormanda karşılaştığı ayıya “Selamın aleyküm kanka, cips vereyim mi?” diyerek seslendi.
09 Ekim 2025 , Perşembe 14:31
İHA
Bolu'da bir vatandaş, ormanlık alanda karşılaştığı ayıya seslendiği anları cep telefonu kamerasıyla kaydetti. Vatandaşın "Selamın aleyküm kanka, cips vereyim mi?" sözleri izleyenleri gülümsetti.
Haberin Devamı
Bolu'nun yüksek kesimlerinde bulunan Düvenlik Yaylası mevkiinden aracıyla geçen bir vatandaş, ormanlık alanda gezerken bir ayıyla karşılaştı. O anları cep telefonu kamerasıyla kayda alan vatandaş, ayıya "Selamın aleyküm kanka, cips vereyim mi?" diyerek seslendi.
Vatandaşın seslenişi üzerine ayı, bir süre hareketsiz kalarak kendisine bakan kişiyi izledi. Ardından ayı yavaşça ormanın içlerine doğru ilerleyerek gözden kayboldu. Sosyal medyada paylaşılan görüntüler kısa sürede çok sayıda kişi tarafından izlenerek beğeni topladı.
BUNLARI DA OKUYUN
Yıllık izin kuralları sil baştan değişti! Yargıtay'dan çalışanları ilgilendiren emsal karar
Altın yeniden yükselir mi? 3 şart var
7 yılını dolduran uzman erbaşlara yüzde 10 kontenjan
Emekliye 32 bin liraya varan promosyon! Hangi banka ne kadar veriyor? İşte güncel liste
100 milyon dolarlık çikolata fabrikası





