CİMER başvurularına yanıt süresi değişti

Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığı, halkın sorunlarının daha hızlı çözülmesini sağlamak amacıyla CİMER’de 10 gün olan başvurulara cevap verme süresini bu yıl 2 güne düşürmek için çalışma başlattı.
Çalışma kapsamında CİMER tarafından kurumlara yönlendirilen başvurulara zamanında veya doğru dönüş yapılmadığının tespiti halinde uzaktan denetim yapılacak. Ayrıca başvurusu nedeniyle vatandaşa yönelik mağduriyet oluşturan kamu personeli, ilgili kurumu aracılığıyla uyarılacak. Milliyet'ten Meltem Güneş'in haberine göre, bu şekilde öncelikle başvurulara verilecek cevapların süresinin kısaltılması, cevapların niteliğinin artırılması ve kişisel verilerin korunmasına özen gösterilmesi sağlanacak. CİMER’de görev yapan personele yönelik yüz yüze veya online eğitimler gerçekleştirilirken, bu yıl 750 personele daha eğitimler verilecek. Vatandaşların CİMER’e yapmış oldukları istek, bilgi edinme, şikâyet, görüş/öneri ve ihbar amaçlı başvurular sonucunda elde edilen veriler yapay zekâ ile ölçülecek.
HER ŞİKAYETE 2 PERSONEL
CİMER’de her bir başvuru 2 kişi tarafından incelenerek hızla ilgili birime ulaştırılıyor. Ayrıca en çok şikayet alınan konular çıkarılıp ilgili birimlere periyodik aralıklarla bunların bildirimi yapılıyor.
Sıcaklık 20 dereceyi buldu! Antalya'da sahiller doldu
Bakan Kurum: Daha yeşil bir çevre hedefiyle yeni, güçlü bir adım attık
Çılgın Sayısal Loto'dan Türkiye şans oyunları tarihinde rekor! İkramiye tutarı 660 milyon TL’yi aştı
Bayraktar Akıncı 100 bin uçuş saatini aştı! Türk havacılık tarihinde önemli eşik
Emeklinin bayram ikramiyesi 4 bin TL! İşte Meclis'e sunulan torba teklif