Emine Erdoğan'dan, Uluslararası Sıfır Atık Forumu'na ilişkin mesaj

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın eşi Emine Erdoğan, 5-7 Haziran'da İstanbul'da gerçekleştirilecek Uluslararası Sıfır Atık Forumu'na ilişkin, "COP31 sürecine de önemli katkılar sunacağına inandığım zirvenin, çevre bilincini güçlendirirken, ortak sorumluluk anlayışını büyütmesini ve iklim kriziyle mücadelede kalıcı işbirliklerini desteklemesini temenni ediyorum." ifadesini kullandı.
13 Mayıs 2026 , Çarşamba 10:35
Emine Erdoğan, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, Sıfır Atık Vakfınca ikinci kez düzenlenecek olan Uluslararası Sıfır Atık Forumu'nun, şimdiden Türkiye ve insanlık adına hayırlı sonuçlara vesile olmasını dileyerek, şunları kaydetti:
"'Antalya'ya Giden Yol: İklim Eylemi Olarak Sıfır Atık' anlayışıyla hayat bulan forumda, 160'tan fazla ülkeden binlerce temsilci İstanbul'da, ortak evimiz dünya için buluşacak. COP31 sürecine de önemli katkılar sunacağına inandığım zirvenin, çevre bilincini güçlendirirken, ortak sorumluluk anlayışını büyütmesini ve iklim kriziyle mücadelede kalıcı işbirliklerini desteklemesini temenni ediyorum."
Haberin Devamı
BUNLARI DA OKUYUN
42 ili birbirine bağlayacak dev proje! Çalışmalar hızlandı
SSK, Bağ-Kur ve memur emeklileri dikkat! Maaşlar ne kadar artacak? Temmuz zammında yeni senaryo
9 Haziran çekilişi! Büyük ikramiye 40 milyon lira
Doğum yapanlar dikkat! Hesaba en az 123 bin lira yatıyor: Kim, ne kadar alacak? İşte brüt ücrete göre tam liste...
Şans Topu'nda devir heyecanı! 40 milyon TL





