Galata Kulesi'nde Sıfır Atık Haftası ile ilgili ışık gösterisi

Galata Kulesi'nde Sıfır Atık Haftası nedeniyle ışık gösterisi gerçekleştirildi.
03 Haziran 2026 , Çarşamba 23:31
Yılmaz OKUR / (DHA)
Kültür ve Turizm Bakanlığı tarafından Sıfır Atık Vakfı iş birliğiyle Galata Kulesi'nde '1-7 Haziran Sıfır Atık Haftası' nedeniyle ışık gösterisi gerçekleştirildi.
Haberin Devamı
Haberin Devamı
Türkiye’nin çevre ve sürdürülebilirlik alanındaki önemli farkındalık hareketlerinden biri olan Sıfır Atık Haftası, çeşitli etkinliklerle kutlanıyor. Kültür ve Turizm Bakanlığı tarafından Sıfır Atık Vakfı iş birliğiyle, 1-7 Haziran Sıfır Atık Haftası kapsamında Galata Kulesi'nde, sıfır atık temalı ışık gösterisi düzenlendi. Gösteride Sıfır Atık yaklaşımının çevresel, ekonomik ve toplumsal kazanımlarına dikkat çekilmesi amaçlandı.
BUNLARI DA OKUYUN
Bakan Bayraktar, Doruk Madencilik işçileriyle bir araya geldi
Sanayi ve Teknoloji Bakanlığından BYD açıklaması
ABD enflasyonu açıklandı! Yıllık yüzde 4,2 ile beklenti tuttu
TOKİ 20 bin konut satışı için son 5 gün! İkametgah şartı aranıyor mu? İşte cevabı
Ankara-İstanbul Yüksek Hızlı Tren Hattı’nda varış süresi değişti








