GündemGençlerin sağlığı tehdit altında

Gençlerin sağlığı tehdit altında

Gençlerin sağlığı tehdit altında

AstraZeneca Türkiye ve TOÇEV iş birliğiyle hazırlanan ‘Genç Sağlığı Raporu’ kamuoyuyla paylaşıldı.

Rapora göre, gençlerin yüzde 24’ü diyabet, hipertansiyon ve obezite risklerinden en az biriyle karşı karşıya. Gençlerin yüzde 92’sinin spor yapmadığına dikkat çekilen raporda, yüzde 65’inin ise yeterli meyvesebze tüketmediği belirtildi. Raporda, gençlerin sağlığı için fiziksel aktivitenin teşvik edilmesi, sağlıklı beslenme bilincinin artırılması ve ruhsal sağlığın güçlendirilmesi gibi başlıklara da yer verildi.