Gençlerin sağlığı tehdit altında

AstraZeneca Türkiye ve TOÇEV iş birliğiyle hazırlanan ‘Genç Sağlığı Raporu’ kamuoyuyla paylaşıldı.
23 Mayıs 2025 , Cuma 07:00
Gazete Haberi
Rapora göre, gençlerin yüzde 24’ü diyabet, hipertansiyon ve obezite risklerinden en az biriyle karşı karşıya. Gençlerin yüzde 92’sinin spor yapmadığına dikkat çekilen raporda, yüzde 65’inin ise yeterli meyvesebze tüketmediği belirtildi. Raporda, gençlerin sağlığı için fiziksel aktivitenin teşvik edilmesi, sağlıklı beslenme bilincinin artırılması ve ruhsal sağlığın güçlendirilmesi gibi başlıklara da yer verildi.
BUNLARI DA OKUYUN
Su odaklı mavi finansmana 810 milyon dolar kaynak
Bakan Şimşek, sanayi üretim verilerini değerlendirdi
İslam Memiş’ten piyasaları sallayan uyarı! Altın için manipülasyon riski
TOKİ'den 64 ilde dev kampanya! 20 bin konut için başvurular başladı
Bir koyun alamazken sürü sahibi oldular! ‘Hadi Gel Köyümüze Destek Verelim’ projesi




