Hatay'da kuralları hiçe sayarak plakasını kapatan TIR sürücüsüne ağır ceza!

Hatay'da ağır tonajlı araçların girişinin yasak olduğu bölgeye giren ve kameralara yakalanmamak için plakasını kapatan tır sürücüsüne 140 bin TL ceza uygulandı.
29 Nisan 2026 , Çarşamba 11:03
İHA
Hatay'da Belen istikametinden İskenderun istikametine ağır tonajlı araçların giriş yasağını ihlal eden, KGYS ve PTS kameralarına yakalanmamak amacıyla çekicinin ön plakasını kapatarak geçiş yapan tır sürücüsü polis ekipleri tarafından tespit edildi.
Haberin Devamı
Haberin Devamı
Kameraları geçtikten sonra plakayı tekrar açtığı tespit edilen sürücüye toplam 140 bin TL idari para cezası uygulandı ve çekici 30 gün süreyle trafikten men edilerek otoparka çekildi.
BUNLARI DA OKUYUN
Bakan Uraloğlu açıkladı! Havada tarihi rekor: '2000'li yılların rakamlarını iki kat aştık'
Yaklaşık 20 bin konut! TOKİ'nin 64 ilde satışa sunacağı örnek daire görüntülendi
20 bin liraya 'milyonluk' görünüm! Altın yükseldi, düğünlerde yeni tercih 'imitasyon setler' oldu
Sıfır Atık Festivali Atatürk Havalimanı'nda başladı
Toplamda 1 milyar dolar yatırım yaptı, 100 milyon dolarlık yeni fabrikasını açtı




