İstiklal Marşı’na yolda eşlik eden Emre’ye ödül

ŞIRNAK’ın Cizre ilçesinde 2’nci sınıf öğrencisi Emre Özer, okul dışında olduğu sırada İstiklal Marşı’na eşlik etti. O anlar cep telefonu kamerasıyla kaydedilirken, okul yönetimi öğrenciyi ödüllendirdi.
12 Mayıs 2026 , Salı 18:56
Cizre ilçesindeki İsmail Ebuliz İlkokulu 2/A sınıfı öğrencisi Emre Özer, öğretmeninin izinli olması nedeniyle cuma günü okula gitmedi. Özer, İstiklal Marşı’nın okunduğu sırada okuldan uzakta bulunmasına rağmen saygı duruşunda bulunarak marşa eşlik etti. Öğrencinin bu davranışı, aracıyla yoldan geçen bir öğretmen tarafından fark edilerek, cep telefonu kamerasıyla kayda alındı.
Haberin Devamı

Okul Müdürü Halil İdin, Emre Özer’i milli değerlere gösterdiği hassasiyet ve örnek davranışı nedeniyle çeşitli hediyelerle ödüllendirdi. (DHA)
BUNLARI DA OKUYUN
Ev sahibi ve kiracılar dikkat! e-Devlet kira sözleşmelerinde yeni uygulama: 15 günlük süre detayı
Trafik sigortasında devrim gibi karar! Vatandaşın çilesi bitiyor
AYM son noktayı koydu! CHP’nin ‘128 milyar dolar’ iddiasına ret
Ticaret Bakanlığı'ndan vize şirketlerine reklam cezası
Beyaz et sektörüne operasyon! Bakan Gürlek duyurdu: 8 ilde 13 şirkete kayyım







