Kol ağrısı yüzünden hastaneye gitmişti! 8 yaşındaki çocuktan acı haber

Sakarya'nın Akyazı ilçesinde 8 yaşındaki Tarık Ediz Özkanlı, kol ağrısı şikayetiyle gittiği hastanede hayatını kaybetti.
24 Aralık 2025 , Çarşamba 13:18
İHA
Kol ağrısı şikayetiyle hastaneye götürülen 2. sınıf öğrencisi Tarık Ediz Özkanlı, menenjit şüphesiyle tedavi altına alındı. Dün sabah saatlerinde yoğun bakıma alınan Özkanlı, yapılan tüm müdahalelere rağmen hayatını kaybetti.
Haberin Devamı
Tarık Ediz'in cenazesi, dün Akyazı ilçesi Alaağaç Mahallesi'nde bulunan Yavuz Sultan Selim Camisinde ikindi namazına müteakip kılınan cenaze namazının ardından Alaağaç Mahalle Mezarlığı'na defnedildi.

İl Sağlık Müdürlüğünce, Özkanlı ile aynı sınıfta öğrenim gören ve aynı servisi kullanan öğrencilerin menenjit şüphesi kapsamında profilaksi tedavisinin başlatılması amacıyla velileri ile iletişime geçildiği öğrenildi.
BUNLARI DA OKUYUN
Trump'ın İran'la anlaşma mesajının ardından petrol 90 doların altına indi
Avrupa'nın dev bankası Türkiye'nin projelerine talip oldu
Türkiye ihracat rakamları tablosu: İlk 5 ayda tam 21 il 1 milyar dolar sınırını aştı
Merkez Bankası'nın faiz kararı belli oldu
Cep telefonu hatlarında yeni dönem! 25 Haziran'da başlıyor






