GündemMahir Polat'a anjiyo

Mahir Polat'a anjiyo

Mahir Polat'a anjiyo

İBB Genel Sekreter Yardımcısı Mahir Polat ‘Kent Uzlaşısı’ soruşturması gerekçesiyle tutuklanıp Silivri Cezaevi’ne gönderilmişti.

Polat, tutuklanmadan önce ifadesinde, “Son olarak iki hafta önce anjiyo oldum ve toplam 6 stentim var. Bunun dışında iki damarımda tıkanıklık var. İki hafta sonra bir anjiyo daha yapılacaktı” demişti. Polat, geçmişte atlattığı tiroid kanseri nedeniyle tıbbi takip altında olduğunu, uyku apnesi sebebiyle cihaza bağlı olarak uyuduğunu ayrıca tansiyon ve şeker hastası olduğunu söylemişti. Hapishanede rahatsızlanan Polat, revirdeki müdahale yetersiz kalınca hastaneye sevk edildi. Polat’a anjiyo yapıldı. Avukatı Erkam Erdem, cezaevi koşullarının Polat’ın bakımı için uygun olmadığını söyledi.