İçişleri Bakanı Süleyman Soylu

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu Haberleri

Son dakika İçişleri Bakanı Süleyman Soylu haberleri ile ilgili Posta.com.tr'ye eklenen tüm haberler bu sayfada yer almaktadır. Geçmişte yaşanan İçişleri Bakanı Süleyman Soylu gelişmeleri, bugün yaşanan en flaş gelişmeler ve çok daha fazlası sürekli güncel olan İçişleri Bakanı Süleyman Soylu haber sayfamızda...
Süleyman Soylu Gaziosmanpaşa'da oyunu kullandı

31.03.2024
AK Parti İstanbul Milletvekili ve eski İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, sabah erken saatlerde eşi Hamdiye Soylu ile birlikte, Gaziosmanpaşa'da oyunu kullandı.
Diş teknisyeninin kahreden sonu! Yakınları yasa boğuldu

30.03.2024
İstanbul Kağıthane'de, sürücüsünün direksiyon hakimiyetini kaybettiği otomobil bariyerleri aşıp elektrik direğine çarptı. Kazada otomobil sürücüsü Nurşah Kılınç (26) hayatını kaybetti.
Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan Hatay'daki sözleriyle ilgili açıklama: Ayrımcılık yapmadık, yapmayız

6.02.2024
Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi’nde Deprem Konutları Kura ve Anahtar Teslim Töreni'nde açıklamalarda bulunan Cumhurbaşkanı Erdoğan, "Birileri çıkmış Hatay’daki aday tanıtım toplantımızdaki söylediğimiz ifadelerin üzerinde tepiniyor. Halbuki yıllardır şu hakikati kamuoyunun dikkatine getiriyoruz. Hiçbir belediyeye ayrımcılık yapmıyoruz Hükümet olarak partilere bakmaksızın tüm belediyelerin kamudan aldığı payı eksiksiz gönderiyoruz" ifadelerini kullandı. Öte yandan Erdoğan, Çağlayan'daki terör saldırısında yaralanan bir kişinin hayatını kaybettiğini duyurdu.
Yasaklanan Cumartesi Anneleri için olumlu adımlar

14.11.2023
Hasan Ocak’ı tanımadım...
Süleyman Soylu: Bu kutlu göreve getirilen İçişleri Bakanı Sayın Ali Yerlikaya arkadaşımızı kutluyorum

3.06.2023
Eski İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın açıkladığı yeni kabinede İçişleri Bakanı olarak yer alan Ali Yerlikaya’yı sosyal medya üzerinden yaptığı paylaşımla tebrik etti.
Diyarbakır'da sıcak çatışma! 3 PKK'lı terörist öldürüldü

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, Diyarbakır Lice kırsalında gerçekleştirilen operasyonda 3 PKK'lı teröristin öldürüldüğünü açıkladı.
Yeni Kabine'de kimler olacak? CNN Türk'te son kulis bilgileri paylaşıldı

31.05.2023
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın cumartesi günü yeni Kabine'yi açıklaması bekleniyor. CNN TÜRK'te Abdulkadir Selvi Kabine'de hangi isimlerin olabileceğine dair son kulis bilgilerini paylaştı.
Türkiye'nin küresel etkinliği artabilir

30.05.2023
Yeni dönemde hangi adımların atılacağı, hangi konulara öncelik verileceği en merak edilen başlıklar arasında.
Bakan Soylu sabah namazını Ayasofya Camii'nde kıldı

29.05.2023
İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, İstanbul'un fethinin 570. yıl dönümünde sabah namazını Ayasofya Camii'nde kıldı. Sabah namazını Diyanet İşleri Başkanı Ali Erbaş kıldırdı.

Bakan Soylu İstanbul İl Başkanlığı'nda konuştu: Daha yeni başlıyoruz

28.05.2023
AK Parti İl Başkanlığı önünde konuşan İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, “Bütün Türkiye'ye teşekkür ediyoruz. Biz sadece Türkiye'ye Cumhurbaşkanı seçmedik. Biz dünyaya lider seçtik. Yarın yeni bir gün başlıyor. Yarın yeni bir umut başlıyor. Yarın yepyeni bir kardeşlik var. Yarın yeni bir huzur başlıyor. Yepyeni bir zenginlik başlıyor. Ve yarın herkes için, bütün insanlık için Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan'dan bütün dünyaya yeni sözler, yeni huzur ve yeni kardeşlik başlıyor” dedi.

AK Parti İl Başkanlığı önünde konuşan İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, “Bütün Türkiye'ye teşekkür ediyoruz. Biz sadece Türkiye'ye Cumhurbaşkanı seçmedik. Biz dünyaya lider seçtik. Yarın yeni bir gün başlıyor. Yarın yeni bir umut başlıyor. Yarın yepyeni bir kardeşlik var. Yarın yeni bir huzur başlıyor. Yepyeni bir zenginlik başlıyor. Ve yarın herkes için, bütün insanlık için Cumhurbaşkanımız Recep Tayyip Erdoğan'dan bütün dünyaya yeni sözler, yeni huzur ve yeni kardeşlik başlıyor” dedi.
Bakan Kurum oyunu İstanbul'da kullandı

28.05.2023
Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanı ve İstanbul 1. Bölge’den milletvekili seçilen Murat Kurum, İstanbul’da oyunu kullandı.
İçişleri Bakanı Süleyman Soylu oyunu İstanbul'da kullandı

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, oy kullandıktan sonra İstanbul’da açıklamalarda bulundu. Soylu, '601 bin 251 personelimiz, polisimiz, jandarmamız, sahil güvenliğimiz ve güvenlik korucumuz bu seçim için görevlendirilmiştir. Nüfus dairelerimiz bugün de açıktır, kimlik ile ilgili problem yaşayanlar gidebilir' dedi.

Cumhurbaşkanı Erdoğan akşam namazını Eyüpsultan Camii’nde kıldı

27.05.2023
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, akşam namazını Eyüpsultan Camii’nde kıldı.
Cumhurbaşkanı Erdoğan: Yarın sandıkta darbeler döneminin bittiğinin müjdesini duyurmak için sabırsızlanıyoruz

Cumhurbaşkanı Erdoğan, eski başbakanlardan Adnan Menderes ile bakanlar Fatin Rüştü Zorlu ve Hasan Polatkan'ın naaşlarının bulunduğu Topkapı'daki anıt mezarı ziyaretinde yaptığı açıklamada, "Yarın sandıkta darbeler döneminin bittiğinin müjdesini duyurmak için sabırsızlanıyoruz" ifadelerini kullandı.
Bakan Soylu: "Bugün dağlardaki terörist sayısı 77’ye kadar düşmüştür"

27.05.2023
İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, Jandarma ve Sahil Güvenlik Komutanlığı personeli ile kahvaltıda bir araya geldi. Bakan Soylu, "Bugün dağlardaki terörist sayısı 77’ye kadar düşmüştür. Son 6 yıl önce bu sayı 3 binler seviyesindeydi" dedi.
Bakan Soylu duyurdu: Dağlardaki terörist sayısı 77'ye düştü

Şişli'de Jandarma ve Sahil Güvenlik personelleriyle kahvaltı programında konuşan İçişleri Bakanı Süleyman Soylu "Bugün dağlardaki terörist sayısı 77'ye düşmüştür. Son 6 yıl önce bu sayı 3 binler seviyesindeydi" dedi.
Bakan Soylu: Recep Tayyip Erdoğan'a vefa borcumuz var

27.05.2023
İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, Şişli’de bir otelde Sinoplularla bir araya geldi. Programda ziyaretçilerin yoğun ilgisi karşısında Soylu, vatandaşlarla fotoğraf çektirdi. Süleyman Soylu konuşmasında, "Cumhurbaşkanı Erdoğan'a vefa borcumuz var" dedi.
İçişleri Bakanı Soylu: Bizim Tayyip Erdoğan'a vefa borcumuz var

26.05.2023
İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, İstanbul'da yaşayan Sinoplularla Şişli'de bir araya geldi. Soylu, "Bizim Tayyip Erdoğan'a vefa borcumuz var.  Bizim onurumuzu, bizim gururumuzu  'Dünya 5'ten büyüktür' diyerek, bütün dünyaya ülkemizin namını, yıllarca o ezginliği ortadan kaldırdığı, yıllarca bize 'Siz kimsiniz? Beceremezsiniz, gerçekleştiremezsiniz, yapamazsınız' diyenlere karşı,  bu milletin öz güveniyle beraber, biz beceriyoruz, arabamızı da yapıyoruz, gemimizi de yapıyoruz, SİHA'mızı da yapıyoruz, İHA'mızı da yapıyoruz diyebileceği özgüven sağladığı için ona vefa borcumuz var" dedi.
İçişleri Bakanı Soylu: CHP'nin, PKK'yı destekleyen anlayışından bu memleket kurtulacak

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, Üsküdar'da vatandaşlarla bir araya geldi. Üsküdar Meydanı'nda vatandaşlara seslenen Soylu, "Siz, CHP'nin bürosundan PKK işaretleri yapıyorsunuz, hiç yakışıyor mu bir terör örgütünün altına Cumhuriyet Halk Partisini koymak? Hiç Kandil'in talimatlarına onun uymasını sağlamak yakışıyor mu?" dedi.
Bakan Soylu, Türkiye'deki Suriyeli sayısını açıkladı ve ekledi: Daha da azalacak

25.05.2023
İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, canlı yayında gündeme dair soruları yanıtlıyor. Bakan Soylu, "554 bin Suriyeli ülkesine gönüllü döndü. Onurlu dönüş için çalışıyoruz. Türkiye’de şu anda 3 milyon 381 bin Suriyeli var. Azalıyor, daha da azalacak" ifadelerini kullandı.
Sınır iddialarına iki bakandan yanıt: Kuş uçurtmuyoruz

Yasa dışı geçiş iddialarına İçişleri ve Milli Savunma Bakanlarından yanıt geldi. Süleyman Soylu, “Sınırlarımızı devreye aldığımız güvenlik duvarı, aydınlatma sistemleri, elektro-optik kule gibi üst düzey önlemlerle koruyoruz, nefes aldırmıyoruz” derken, Hulusi Akar, “Kendine güvenen varsa yasa dışı geçişi denesin” dedi.
Bakan Soylu: Suriye'ye 554 bin gönüllü geri dönüş sağlandı

24.05.2023
Cerablus'ta konuşan İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, "Bu bölgenin güvenli hale getirilmesi büyük bir işti. Çok bedeller ödendi. Bütün dünyaya çağrıda bulunuldu. Katar buna ses verdi, cevap verdi. Suriye'ye 554 bin gönüllü geri dönüş sağlandı." dedi.