Kalori Yakmak

Kalori Yakmak Haberleri

Spor yapmadan kalori yakmak için 4 yöntem

Spor yapmadan kalori yakmak için 4 yöntem

Hayat tarzınızda yapacağınız ufak tefek değişikliklerle kaç kalori yakabileğinizi biliyor musunuz? Kalori yakmak ya da kilo vermek için spor salonuna gitmek zorunda değilsiniz. Gündelik hayatınızda yapacağınız değişiklikler metablizmanızda büyük değişim yaratır. Spor yapmayı, egzersiz yapmayı sevmiyorsanız en azından 'tembel' olmayın. İşte spor yapmadan kalori yakmak için 4 yöntem!
Yeni egzersiz trendi: Ev işi

Yeni egzersiz trendi: Ev işi

Egzersizin terlemek ve kalori yakmak dışında da faydaları olduğunu düşünün. Şimdi paylaşacağımız yöntem, vücudunuzu spor salonundaki kadar hızlı bir şekilde şekle sokabilir. Yüksek yoğunluklu aralıklı antrenmanlar (HIIT), günlük aktivitelerde kısa ve sert oluyor. Ancak görünen o ki, ev işlerini antrenmana dönüştürebilirsiniz. İşte tüm detaylar.
Günde 500 kalori yakmanın 5 eğlenceli yolu

Günde 500 kalori yakmanın 5 eğlenceli yolu

Yaz yaklaşırken hepimizi kışın aldığımız kiloları verme telaşı sardı. Kalori hesapları yapmaya ve hesaplanan kalorileri nasıl vereceğimizi düşünmeye başladık. Diyetisyenlerin kapısını aşındırmak ya da spor salonlarında terlemek istemeyenler için eğlenceli aktivitelerle fazladan kalori yakmak mümkün. Nasıl mı? İşte bu önerilerle... 
Squash Zayıflatır Mı?

Squash Zayıflatır Mı?

Squash zayıflatır. Genelde kalori yakmak için squash egzersiz de kullanılıyor. Sonuçta öne geriye, sağa ve sola yönlendirmeler vardır.  Topun peşinden sürekli bir hareket halinde koştuğunuzdan dolayı belli süreç çerçevesinde zayıflamanıza neden oluyor. Aşırı derecede kalori yakımı sağlar.  Biz biraz squashı nabzı yükseltmek için kullanılan antrenmanlara benzetebiliriz.  Biz en iyi yağ yakımı antrenmanı olarak intervali öneriyoruz yani nabzı belli bir noktaya çıkarttıktan sonra tekrardan dinlenik hale düşürme. Squasha baktığımız zaman 90 saniyelik ilk periyot halinde oynanan squash egzersizinde zaten bu görülüyor.  Öne, geriye, sağa ve sola yönelmelerde topun peşinden topu takip ettiğimizden dolayı bu yönelmeler ekstradan kalori yakımını sağlıyor. Hem kas grupları, bacak kasları ve kol kasları da sürekli devrede, kan dolaşımı sürekli aşağıdan yukarıya doğru dolaşım halinde olduğundan dolayı kalori yakımı da mevcut oluyor. Koşu bandından sıkılanlar, diğer kardiyo cihazlarından sıkılan tüm herkes squash oynayabilir. Kalori yakmanız için ve kilo vermeniz için daha faydalı olacaktır. En azından sıkılmadan yapabileceğiniz bir kardiyo egzersizi olarak squashı tercih edebilirsiniz.  
Daha fazla kalori yakmak için...

Daha fazla kalori yakmak için...

Düzenli olarak egzersiz yapıyor ve zamanınızı en iyi şekilde değerlendirmek istiyorsanız hedefinize daha hızlı ulaşmak için rutininizde değişikliğe gidebilirsiniz.