dijital reklam

dijital reklam Haberleri

dijital reklam haberleri sayfasında dijital reklam haberlerini bulabilir tüm dijital reklam haberlerini, gelişmeleri ve son dakika haberleri okuyabilirsiniz. dijital reklam haberleri ile ilgili geçmişten bugüne Posta'da 10 haber bulunmaktadır.

Serenay Sarıkaya gitti, Danla Bilic geldi; sosyal medya ikiye bölündü

Serenay Sarıkaya gitti, Danla Bilic geldi; sosyal medya ikiye bölündü

Ünlü oyuncu Serenay Sarıkaya, reklam yüzü olduğu şampuan markasıyla iş birliğinin bittiğini açıkladı. Markanın yeni dijital reklam yüzü Danla Bilic olunca sosyal medya ikiye bölündü.
Firmalar dijital pazarlama devrimine nasıl ayak uyduracak?

Firmalar dijital pazarlama devrimine nasıl ayak uyduracak?

Tarayıcı pazarının devleri üçüncü taraf çerezleri engellemeye hazırlanırken, dijital reklam teknolojilerinden Adform ve iş ortakları, birinci taraf çözümü için Türkiye’de yakında testleri gerçekleştirecek.
Dijital reklamcılık ile verimlilik anında analiz edilebiliyor

Dijital reklamcılık ile verimlilik anında analiz edilebiliyor

Adform Türkiye, global müşterisi Vodafone’un reklamlarını programatik adreslenebilir TV yöntemiyle dikkat çekti. “Artan Erişim” uygulamasının dünyadaki ilk örneklerinden olan çalışma, markanın kampanya mesajını en çok görülmesini istediği hanelere taşımaya çalıştı.
Reklam teknolojilerinde yapılan 7 büyük hata

Reklam teknolojilerinde yapılan 7 büyük hata

İlk dijital reklamın yayınlanmasından bugüne 25 yıl geride kalırken, hiç durmayan ve son yıllarda giderek hızlanan değişim karşısında, pazarlama uzmanları da çeşitli hatalar yapıyorlar.
IAB Türkiye'nin yeni başkanı Neslihan Olcay oldu

IAB Türkiye'nin yeni başkanı Neslihan Olcay oldu

Dijital reklamcılık sektörünün önde gelen meslek örgütü IAB Türkiye’de yeni Yönetim Kurulu seçildi. Son 3 dönemdir Yönetim Kurulu Başkan Yardımcılığı görevini yürüten Neslihan Olcay başkan seçildi
Reklam yatırımları yüzde 14 arttı

Reklam yatırımları yüzde 14 arttı

IAB Türkiye 2018 yılı ilk yarı dijital reklam yatırımlarını açıkladı. IAB Türkiye AdEx-TR ilk 6 ay sonuçlarına göre dijital reklam yatırımları, 2017´nin aynı dönemine oranla yüzde 14 oranında artarak 1 milyar 213 milyon liraya ulaştı.
İnternet reklamlarında sahteciliğe önlem

İnternet reklamlarında sahteciliğe önlem

Gümrük ve Ticaret Bakanı Tüfenkci, dijital reklamcılıkta sahtecilikle mücadele ederek hem tüketicilerin hem de reklam verenlerin korunmasına yönelik çalışmalar yapılacağını bildirdi
IAB Türkiye raporu

IAB Türkiye raporu

Dijital pazarlama iletişimi sektörü çift haneli rakamlarla büyümeyi sürdürüyor. Dijital reklam rakamları yüzde 24 büyüdü
Dijital reklam yatırımları rekor seviyede

Dijital reklam yatırımları rekor seviyede

IAB Türkiye 2013 Dijital Reklam Yatırımları raporuna göre; sektör 1 milyar TL sınırını geçti, 2013'ü 1.17 milyarla tamamladı
Türkiye dijital reklam pazarı, yüzde 30 büyüdü

Türkiye dijital reklam pazarı, yüzde 30 büyüdü

Avrupa ülkelerinin 2010 yılındaki dijital reklam pazarındaki paylarına yönelik bilgilerin yer aldığı IAB Avrupa AdEx 2010 Raporu'na göre, Türkiye'de dijital reklam pazarı, 2010 yılında yüzde 30 oranında büyürken, toplam pazar büyüklüğü 271 milyon avroya ulaştı.