Hangi saatlerde egzersiz yapmak daha iyi?

Kilo verme serüveninizde egzersiz harika bir araç olabilir. Peki egzersizleri hangi saatlerde yaptığınızda daha iyi verim alabilir ve yağ yakabilirsiniz? Bunun için öncelikle egzersizinizin amacını bilmelisiniz. Uzmanlara göre yağ yakma amacıyla yapılan egzersizlerde sabah saatleri, performans geliştirmek için yapılan egzersizlerde ise akşam saatleri daha iyi verim alınıyor.

03 Mayıs 2021, Pazartesi 16:34 Son Güncelleme:
YAZI BOYUTU
Abone Ol Google News
HANGİ EGZERSİZLER ZAYIFLAMAK İÇİN EN İYİSİ?

HANGİ EGZERSİZLER ZAYIFLAMAK İÇİN EN İYİSİ?

Yağ yaktıran ve metabolizmayı hızlandıran doğru egzersizlerle kilo verme serüveninizi hızlandırmanız ve yaza fit girmeniz mümkün.

Kardiyo egzersizleri ve kuvvet antrenmanlarının harmanlandığı bir egzersiz düzeni, hızla yağ yakmanızı sağlayabilir. Yüksek yoğunluklu aerobik ve direnç egzersizlerinin birleşimi de harika bir kilo verme yöntemidir.

İki egzersizi birleştirmek, zayıflarken sağlıklı bir yaşam için gerekli olan kas kütlesinin korunmasını sağlar. Bu süreçte vücuttaki yağ yakılır.

Kardiyo antrenmanları kalori yakmaya yardımcı olurken kuvvet antrenmanı kasların kaybolmasını önler.

KUVVET ANTRENMANI METABOLİZMAYI ARTIRIYOR

KUVVET ANTRENMANI METABOLİZMAYI ARTIRIYOR

Neyi sevdiğinize ve hangi ekipmana erişebildiğinize göre kendi egzersiz planınız olmalı. Kuvvet antrenmanları metabolizmayı hızlandıran en iyi egzersiz programlarından biridir. Hızlı bir metabolizma daha fazla kalori yakımı demektir.

PEKİ HANGİ SAATLER EGZERSİZ İÇİN UYGUN?

Diyetle birlikte yapılan egzersiz, şüphesiz en iyi etkiyi yaratacaktır. Daha fazla yağ yakmak isteyenler bu nedenle kahvaltıdan önce ilk iş olarak egzersiz yapmalılar. 

PERFORMANS GELİŞTİRMEK İÇİN AKŞAMLARI EGZERSİZ YAPIN

PERFORMANS GELİŞTİRMEK İÇİN AKŞAMLARI EGZERSİZ YAPIN

Bunun yanı sıra günün ilerleyen saatlerinde de egzersiz yapmak faydalıdır.

Kahvaltıdan önce egzersiz yapmak daha fazla yağ yakmanızı sağlarken, performansınızı geliştirmek istiyorsanız, öğleden sonra veya akşam saatlerini tercih etmelisiniz.

Egzersiz yapmak için en iyi zaman, antrenmanınızı tutarlı bir şekilde tamamlama olasılığınızın en yüksek olduğu zamandır.

Bu Video
İlgini
Çekebilir
Sıradaki haber yükleniyor...
holder
SIRADAKİ HABER Kilo vermeye devam: Diyeti bozmayan 8 yiyecek sırrı