Her gün 5 dakika yeterli: Vücudunuzu forma sokacak en kolay egzersiz

Kimimiz egzersiz yapmaya vakit bulamıyor, kimimiz ise egzersizi sıkıcı bulduğu için yapmıyor. Ama her iki grup da fit bir vücudun hayalini kuruyor. Peki sizlere günde sadece 5 dakikanızı harcayarak 1 ayda hayalinizdeki vücuda kavuşabileceğinizi söylersek? İmkansız gibi görünebilir ancak söz konusu plank egzersizleri olunca, imkansız diye bir şey yoktur. Bu egzersizleri her yerde rahatlıkla yapabilirsiniz.

30 Nisan 2021, Cuma 12:34 Son Güncelleme:
YAZI BOYUTU
Abone Ol Google News
1- TAM PLANK

1- TAM PLANK

Mucize egzersizimiz plank hareketlerinden oluşuyor. Plank vücuttaki hemen hemen tüm kasları çalıştırabilen bir egzersiz yöntemi.

5 dakikalık günlük egzersizinize 1 dakikalık tam plank yaparak başlayın.

2-  DİRSEK PLANK

2- DİRSEK PLANK

1 dakikalık tam plankın ardından sıra dirsek plankına geliyor. Ancak dirsek plankını 30 saniye yapıyoruz.

3- AYAK HAVADA PLANK

3- AYAK HAVADA PLANK

30 saniyelik dirsek plankının ayak havada plank şekline geçiyoruz.

Ayak havada plank yaparken daha fazla verim almak için bacaklarınıza lastik takabilirsiniz.

30 saniye bir bacağınızı, 30 saniye de diğer bacağınızı havada tutarak toplamda 1 dakikada turu tamamlayın.

4- YAN PLANK

4- YAN PLANK

Yine hem sağ hem de sol olmak üzere her iki yönde 30'ar saniye plank hareketini yapın. Toplamda 1 dakikada turu tamamlayın.

5- TEKRAR BAŞA

5- TEKRAR BAŞA

Vee geldik son 1 buçuk dakikaya. Burada en başta yaptığımız 2 plank şeklini tekrarlıyoruz. Ancak bu sefer süreleri birbirinden farklı olacak.

30 saniye tam plank yapın, ardından 1 dakika boyunca dirsek plank yapın ve günlük egzersizin tamamdır!

1 ay boyunca her gün düzenli olarak bu egzersizi uyguladığınızda vücudunuzdaki değişimi siz de fark edeceksiniz.

Bu Video
İlgini
Çekebilir
Sıradaki haber yükleniyor...
holder
SIRADAKİ HABER Koşuya yeni başlayacaklar için altın değerinde öneriler