Hızla yağ yaktıran 14 mucizevi besin

Kilo vermek için hazırlanmış birçok diyet listesi var. Bu diyet listelerine sadık kalmakta bazen güçlük çekiyoruz. Peki günlük diyetinize ekleyeceğiniz bazı yiyeceklerin daha hızlı yağ yakmanıza yardımcı olabileceğini söylersek? Görünen o ki bu mümkün! İşte hızla kilo vermenize ve yağ yakmanıza yardımcı olacak 14 besin...

04 Mayıs 2021, Salı 11:41 Son Güncelleme:
YAZI BOYUTU
Abone Ol Google News
1- YEŞİL KAHVE

1- YEŞİL KAHVE

Yeşil kahve çekirdekleri, şekerin emilimini artıran klorojenik asit içerir. Bu asit karaciğeri uyararak daha fazla yağ yakılmasını sağlar. Sabah aç karnına bir fincan yeşil kahve içtiğinizde kilo vermeye başladığınızı fark edeceksiniz.

2- ELMA

2- ELMA

Vitamin ve antioksidan açısından zengin olan elma, göbek yağlarını yakmak için son derece idealdir. Günde en az 3 elma yerseniz, değişimi siz de fark edeceksiniz. Ayrıca aç karnına yerseniz şansınızı ikiye katlarsınız.

3- LÜFER

3- LÜFER

Omega-3 yağ asitleri fazla yağı ortadan kaldırır ve vücutta yağ birikimini engeller. Lüfer omega 3 açısından iyidir. Lüferin yerine somon, uskumru, ringa balığı, ton balığı, sardalya, hamsi, deniz alabalığı, kefal, yılan balığı, levrek, kılıç balığı, taşböceği, kalkan ve kırlangıç da tüketebilirsiniz.

4- MUZ

4- MUZ

Potasyum, kalsiyum, magnezyum ve vitamin kaynağı olan muz, kilo verme maratonunda en büyük yardımcınız olabilir. Ara öğün olarak muz tüketebilirsiniz.

5- TURUNÇGİLLER

5- TURUNÇGİLLER

Turunçgiller insülin seviyelerini düşüren ve yağların daha hızlı yakılmasını sağlayan C vitamini deposudur.


6- DENİZ ÜRÜNLERİ

6- DENİZ ÜRÜNLERİ

Taze yüksek kaliteli deniz ürünleri, fazla yağ birikimini önlemenize yardımcı olan tekli doymamış yağlar içerir. Deniz ürünleri harika bir omega-3 yağ asitleri kaynağı olduğun da unutmamak gerekir.

7- KARPUZ VE KAVUN

7- KARPUZ VE KAVUN

Her ikisi de su ve potasyum açısından zengindir. Bu sayede yağ yakmanızı sağlar ve ödem oluşumunu engeller.

8- CEVİZ VE BADEM

8- CEVİZ VE BADEM

Ceviz ve badem yüksek oranda omega-3 ve protein içerir. Ayrıca badem, şekeri kontrol etmenize ve metabolizmanızı harekete geçirmenize yardımcı olur. Salatalarınıza güvenle ekleyebilirsiniz.

9- AVOKADO

9- AVOKADO

Pek çok kişi bu egzotik meyveyi sadece lezzetli olduğu için değil, aynı zamanda açlık hissini azaltan oleik asit içerdiği için de seviyor. Avokado, lif ve tekli doymamış yağlar içerir ve kilo alımını önlemeye yardımcı olur.

9- KİNOA

9- KİNOA

Kinoa, iştahı kontrol eden ve aynı zamanda yağ yakımını hızlandıran yüksek lifli, düşük kalorili bir besin. Protein, antioksidan, demir, çinko, selenyum ve E vitamini gibi diğer besinleri içerir.

11- DOMATES

11- DOMATES

Domates kandaki yağ ve kolesterol miktarını azaltır. Domates suyu yapabilir veya salatalarınıza ekleyebilirsiniz. Domates tok tutar bu nedenle acıktığınızda gönül rahatlığıyla tüketebilirsiniz.

12- ORMAN MEYVELERİ

12- ORMAN MEYVELERİ

Çilek, ahududu, böğürtlen ve yaban mersini kilo vermenizi destekleyebilir. Sadece lezzetli ve tokluk hissi vermekle kalmazlar, aynı zamanda antosiyanin de içerir.

13- EKSTRA SAF ZEYTİNYAĞI

13- EKSTRA SAF ZEYTİNYAĞI

Zeytinyağı, kilo alımını etkileyen kortizol (stres hormonu) seviyelerini düşürürken doymuş yağları ortadan kaldırmaya yardımcı olan sağlıklı bir diyet yağıdır.

Isıtıldığında sağlık yararlarının çoğunu kaybeder, bu yüzden aç karnına bir kaşık zeytinyağı içmeniz daha iyi olabilir. Salatalarınıza eklemeyi de ihmal etmeyin.

14- ELMA SİRKESİ

14- ELMA SİRKESİ

Elma sirkesi doğal bir detokstur ve hızla kilo vermenize yardımcı olabilir. Yemeklerinize eklemeyi ihmal etmeyin. Ayrıca suyla seyreltilmiş halini bir çay bardağı kadar tüketmeniz sindirime de yardımcı olur.

Bu Video
İlgini
Çekebilir
Sıradaki haber yükleniyor...
holder
SIRADAKİ HABER Hangi saatlerde egzersiz yapmak daha iyi?