İnegöl Belediyesi'nin Çözüm Merkezi projesi, ödüle layık görüldü

İnegöl Belediyesi'nin Çözüm Merkezi projesi, ödüle layık görüldü

İnegöl Belediyesi'nin Çözüm Merkezi projesi, ödüle layık görüldü

28 Mart 2021, Pazar 19:02 Son Güncelleme:
YAZI BOYUTU
Abone Ol Google News

Yavuz YILMAZ/İNEGÖL(Bursa),(DHA)-BURSA’da İnegöl Belediyesi’nce oluşturulan Çözüm Merkezi, 8. Halkla İlişkiler Çalışmaları Ödülüne layık görüldü.

Bursa Halkla İlişkiler Derneği tarafından düzenlenen 8. Halkla İlişkiler Çalışmaları (HİÇ) ödülleri, sahiplerini buldu. Ödüller, pandemi nedeniyle Bursa Halkla İlişkiler Derneği ve HİÇ Ödülleri sosyal medyalarından yapılan canlı yayın duyuruldu. Bu yıl “Hiçten HİÇ’e 8. Yıl” sloganı ile yola çıkan HİÇ Ödülleri’nin jüri komitesini BTSO Yönetim Kurulu Üyesi Aytuğ Onur, İstanbul Sabiha Gökçen Havalimanı Kurumsal İletişim Müdürü Canan Soysal, Uludağ Üniversitesi İ.İ.B.F. Öğretim Üyesi Prof. Dr. Erkan Özdemir,  Anadolu Üniversitesi İletişim Bilimleri Fak. Öğretim Üyesi Dr. Öğr. Üyesi Levent Özkoçak, Marka Mühendisi Ömürden Sezgin, Marka Konseyi Yönetim Kurulu Üyesi Özge Kanat ve BHİD adına BHİD Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Sönmezay oluşturdu. İnegöl Belediyesi’nin Çözüm Merkezi projesi, Kamu Kurumları kategorisinde ödüle layık görüldü. Belediye Başkanı Alper Taban’ın göreve gelmesinin ardından farklı bir konsept ve anlayışla çalışmalarını sürdüren Çözüm Merkezi, 7/24 çalışma prensibinde en fazla 5 saniye içerisinde gelen telefonlara yanıt vermesiyle memnuniyetle karşılandı.

FOTOĞRAFLI

 

Sıradaki haber yükleniyor...
holder
SIRADAKİ HABER Bursa'da çocukların kaleminden tarihi hanlar